Är du rakad,ansad eller naturell?
Nyfiken på vad ni är :)
Nyfiken på vad ni är :)
Var någonstans?
Rakar mig under armarna, ansar mellan benen, ingenting någon annanstans.
Rakad under armarna och oftast på benen. Ansad på muffen
kille, rakar mej överallt
Är man.
Brukar ansa könshåret. Känns ofräscht med en stor buske. Behåringen smyger sig ut en aning på penis och detta brukar jag raka av helt. Rakar ibland pungen också, känns lite porrigt!
Som man tycker jag att det är problematiskt att raka av allt, trots att jag gärna vill. Jag har gjort det ett par gånger men det ser helt mongo ut i och med att jag har behåring på mage och ben. Det blir liksom en väldigt lustig gräns mellan hår och renrakat. Därför tycker jag att det är snyggast att ansa så att det smälter ihop med övrig behåring!
Jag gör detta helt för mig egen skull känns det som. Min fru brukar bara ansa bikinilinjen. Jag hade önskat att hon helrakade sig då och då men hon tycker att det kliar när det växer ut. Det är några år sedan hon överraskade mig med en helrakat fitta och jag minns det som det sexigaste jag varit med om. Jag ville aldrig sluta slicka henne :)
Där det stör mig där brukar jag raka mig.. :)
Rakar benen och under armarna, men det kan ibland gå ett par veckor innan jag orkar göra något åt benen, framförallt på vintern. Könshåret ansar jag, ofta ganska kort, men vägrar raka även om min man vill det då det kliar och håller på något hemskt. Jag kan dock ta pincetten på hår som är utanför troskanten mm.
Rakar mig under armarna. Ibland bikinilinjen, om jag planerar att gå och bada eller så.
Rakar allt när jag orkar
kvinna,rakar vartenda hårstrå jag kommer åt