Om man vill testa runt varianter och inte har en massa pengar att lägga tycker jag du skall ta en titt på
www.intimategadgets.com/
Alla priser där inkluderar frakt. Kvaliteten (=hållbarheten) varierar väldigt mycket, det du köper i Sverige är generellt sett högre kvalitet, men när man skall prova vad man gillar får man väldigt mycket för pengarna.
Om du köper för under 200 kr/order blir det inga tilläggskostnader, 200-1000kr är det svensk moms på priset och en avgift från Posten på 100kr, så lägg hellre flera ordrar på under 200kr.
Paketen är extremt anonyma, det är en delsajt till Deal Extreme som tusentals handlar av så ingen kommer att veta vad det är i paketet förrän du öppnar det hemma.
Nackdelen är att det kan ta lång tid innan paketen dyker upp, jag har varit med om allt mellan en vecka och två månader, så är det akut nu, åk till närmaste stad, fråga tjejen i kassan (det är alltid tjejer...) om en rekommendation och kör på den.
Om du och din leksak skall ha ett längre förhållande tillsammans är det bra att ha koll på vilka batterier de använder. Vanliga AA eller AAA-batterier håller ju väldigt mycket längre än knapp-batterierna. Självklart är de med sladd, 240v bra för oftast är de kraftigare och dessutom slipper du fundera på batteristatus.
Första gången är det svårt att veta hur kraftig vibration du vill ha, det är väldigt individuellt. Jag har köpt något hundratal leksaker till tjejkompisar, flickvänner och älskarinnor de senaste 15 åren och har du lätt för att komma är det bra med något med snällare vibration - exempelvis de svenska skitsnygga Lelo-grejerna.
Om du har svårare att få en klitorisorgasm är det viktigt med så kraftig stimulans som möjligt.
De senaste jag beställt, men inte fått är
www.intimategadgets.com/product/strong-dolphin-body-massager-with-vibration-and-rotation-strength-control-4aaa-40793
och
www.intimategadgets.com/product/multi-speed-powerful-vibration-body-massager-ac-110-240v
Till den sista köper man lämpligen också en
www.dealextreme.com/p/flat-to-round-power-plug-converter-33884 så man får in den i vägguttaget hemma.
Ett ägg tillhör också sakerna man vill ha hemma - det är ju roligt om ni vill leka ihop...
www.intimategadgets.com/product/10-mode-vibration-body-massager-with-wireless-remote-controller---black-2-x-aaa-56959
Inboxa mig om du vill veta mer om nåt.