Vänner..
Som rubriken lyder.
Vänner i bollnäs trakten sökes...............
Själv är jag nyinflyttad.
Skriv gärna en rad...
Som rubriken lyder.
Vänner i bollnäs trakten sökes...............
Själv är jag nyinflyttad.
Skriv gärna en rad...
Oj ja en sådan smidig förlossning hoppas man ju på :)
Själv hade jag en blödning i natt, en brunaktig som stannade av men det är typ allt man går och tänker på nu; TÄNK OM DET ÄR NÅGOT FEL PÅ BARNET!
Ringde gyn i hudik och fick tid på måndag nästa vecka,"om det är missfall finns det inte så mycket att göra ändå" typ...
Är väl bara att hålla tummarna antar jag.
Har ni några förslag på namn?
Nu har lilleman hunnit bli en månad gammal, och ännu så har jag och karln inte kunnat komma överrens om namn till honom. Karln tycker Hampus, men det vill inte jag. Jag vill Hugo, men det vill inte han. Så att vi gjorde ett rättvist sätt att välja namn, lika som vi gjorde med älsta grabben. Då blev det Hugo. Men karln kan ändå inte acceptera namnet Hugo, synd nog. Så då har jag föreslagit namnet Benjamin, ibörjan lät det "Ja, jo, det skulle funka", men inte nu längre. Lillman läre bli namnlös :(
Dagarna kan bli lite långa för mig då jag i stort sett aldrig träffar nå folk. Träffar bara folk när jag lämnar och hämtar älsta grabben på dagis (men det är inte långa stunder) och när jag åker och hälsar på släkten (som inte blir så ofta, tråkigt nog). Är inte så lätt att komma iväg och träffa folk nu när vintern är på ingånde och när man har en liten, och inte lätt när man inte har så många vänner att träffa heller, tråkigt nog :( Dom som jag har haft har försvunnit :(
Nu är det snart ett år sedan det sista inlägget skrevs här.
Är det någon som har träffats eller går alla i samma spår fortfarande? :)