• Anonym

Han kunde inte bry sig mindre när han ser mig naken.... :(

Vi har varit ihop två år, har ett barn ihop, men jag har gått ner alla graviditetskilon, plus ytterligare fem kilo (sonen är fyra månader bara, så jag har jobbat hårt för det). 

Sexet har väl aldrig varit jättebra, jag får ta flest initiativ.

Men nu är det väl värre än värst. Om han ser mig naken typ när jag kommer ut ur duschen så reagerar han knappt, han kan säga typ "ooh" eller nåt med tillgjord röst och sen skrattar han lite och går och gör nåt annat. vad är det för reaktion?  man vill ju för fan känna sig åtrådd. 

jag hatar det här, att man tar varandra för givna så fort. jag vill känna lust igen, min lust till honom minskar nämligen när han aldrig visar nåt för mig på det sexuella planet.

• Svar på tråden Han kunde inte bry sig mindre när han ser mig naken.... :(
  • Queenie70

Förväntar du dig alltså efter två år tillsammans att han ska reagera på nåt så alldagligt som att du kommer ur duschen i bara mässingen? Jag tror ärligt att du har alldeles för höga krav. Får du själv nåt slags kåtslag när du ser honom byta kallingar fortfarande efter två år?

• Anonym

nej så klart inte, men vi har aldrig något spontant sex längre. för honom är sex när vi båda två har lagt oss isängen på kvällen och släckt lampan. då kan han börja treva lite smått. 

det är så tråkigt. jag vill att han ska kunna ta tag i mig när jag kommer ut ur duschen och säga att han vill ha mig, att han hoppar in i duschen med mig rentav? att han viskar något sexigt i mitt öra när jag står och diskar, hur han vill ha mig.

fan...uttråkad är jag.  

• Anonym

i början skrev han sexiga sms också, det har han slutat med helt.

jag har köpt sexleksaker, klätt ut mig till french maid, provat spontana avsugningar, osv. och han har uppskattat allt detta, vilket är kul! men...han föreslår ju aldrig något själv. och jag börjar bli less på att vara den enda som pushar för nya grejer.  

• Anonym (Me)

Förstår vad du menar ts.

Vad spelar det för roll förästen om man varit tillsammans i 2 år eller 10år? Nångång kan man väl visa sin uppskattning, tror inte att TS menar att han ska bli upphetsad varje gång hon kommer ut ur duschen, och att hon alltid måste ta intiativet visar ju att något inte står helt rätt till. 

Mitt råd till dig TS är att du pratar om detta med din karl, kommer nog inte bli bättre om du inte tar upp det och förklarar för honom hur du känner det. Sen kan du ju testa nån gång då du kommer ut ur duschen näck att dra till med några heta höftrörelser och se hur han reagerar på det =) 

• Anonym

tyvärr tror jag bara att han skulle skratta. han är söt, men så ospontan. om jag mitt på dagen skulle typ kyssa honom på halsen och stoppa ner en hand och smeka honom lite så skulle han kunna svara: trevligt, det får vi spara tills ikväll. istället för att dra in mig på toa och köra en snabbis, det går ju faktiskt även om barnen är vakna om man är riktigt tysta =) 

och så när det väl är kväll så blir det inget eller så blir det tillgjort för det finns ingen genuin spontan lust längre.  

• Anonym (Me)
    Anonym skrev 2012-03-14 21:53:53 följande:
    tyvärr tror jag bara att han skulle skratta. han är söt, men så ospontan. om jag mitt på dagen skulle typ kyssa honom på halsen och stoppa ner en hand och smeka honom lite så skulle han kunna svara: trevligt, det får vi spara tills ikväll. istället för att dra in mig på toa och köra en snabbis, det går ju faktiskt även om barnen är vakna om man är riktigt tysta =) 

och så när det väl är kväll så blir det inget eller så blir det tillgjort för det finns ingen genuin spontan lust längre.  
    Har ni alltid haft det såhär? eller alltså har han alltid varit ospontan? 
  • Anonym

i början så försökte han ju mer. han verkade gilla oralsex, han slickade mig ofta, kunde ta initiativ lite oftare, skrev sjukt porriga sms som tände mig. vi hade analsex.

nu säger han att han inte gillar analsex, att oralsex är kladdigt och jobbigt, att han inte vill skriva porriga sms för av rädsla att det ska bli något fel på telefonen så att alla i telefonboken får sms:en??? sjuk ursäkt jag vet. och att han inte tar initiativ så mycket skyller han på att vi bor ihop nu.

första året körde vi nämligen distansförhållande och sågs varannan helg. sedan vi flyttade ihop har sexlusten minskat drastiskt. det är väl ingen sport längre.

för mig framstod han som väldigt sexuell när vi sågs, men nu har jag förstått att det säkert var för att vi bara sågs varannan hegl :(  

• Anonym (Va?)
    Queenie70 skrev 2012-03-14 21:44:42 följande:

Förväntar du dig alltså efter två år tillsammans att han ska reagera på nåt så alldagligt som att du kommer ur duschen i bara mässingen? Jag tror ärligt att du har alldeles för höga krav. Får du själv nåt slags kåtslag när du ser honom byta kallingar fortfarande efter två år?

Men oj så kan man väl visst känna. Jag och min sambo har varit tillsammans i 7 år, väntar vårt första barn tillsammans, och nog 17 reagerar han glatt och possitivt om jag ställer mej naken framför honom, tom nu när jag har världens bebismage och nog 17 blir jag oxå sugen på honom om han visar mej sina juveler för mej är de normal reaktion trots så lång tid tillsammans tråkigt för alla som inte har de så, tycker nog tvärt om att gud va trist om intresset svalnar så mycke på bara 2 år :(

Förstår dej Ts jag själv skulle oxå bli lessen.

Ta ett snack med honom Ts och säg att det sårar dej lycka till
  • Kimona

Så ens partner måste kasta sig över en med ståfräs för att man kommer ut ur duschen?

• Anonym (Me)

Hm, vad jobbigt =/ Han kanske bara är i nån fas just nu, låter ju skumt att han innan älskat oralsex osv och nu längre inte gör det. Han kanske mår dåligt över något, är stressad? Det bästa vore ju om du tog upp det så ni kan komma överäns om hur ni ska göra för att det ska funka för er båda. Och om han nu mår dåligt eller är stressad eller nått så är det ju bra om han har någon att prata med. 

Svar på tråden Han kunde inte bry sig mindre när han ser mig naken.... :(