• pucken

sjukt svår hemtenta, vill inte göra klart den

sitter med en hemtenta som ska vara klar den 21. visserligen ganska gott om tid, men jag känner inte alls för att skriva den. är helt omotiverad! har inte trivts så bra med kursen alls, inget har funkat och jag har inte fått nån som helst respons på mina frågor under seminariechattarna (en distanskurs) hur mycket jag än försökt. jag struntar nästan i om jag får U, för jag vill inte göra mer! jag vill att kursen ska ta slut!!! vill bara påbörja min utbildning, som börjar den 23, och känner bara för att sura fram till dess. vilken skitdag...

*världen gnälligaste idag*

• Svar på tråden sjukt svår hemtenta, vill inte göra klart den
  • pucken

ingen som vill peppa mig? eller åtminstone tycka synd om mig? *kinkig*

• brokig

Jag får en hemtenta på måndag som ska in på tisdag morgon, kommer att bli tvungen att sitta hela natten därimellan. Tycker mer synd om mig än om dig mao

• Minelli

Usch, trist när de känns sådär.. :( vad handlar hemtentan om då?

-uppiggande kramar-

• Lioness

Ja, vad ska du skriva om, kanske kan vi komma med tips å råd så att det blir roligare att skriva... Vem vet, det kanske finns nån här på FL som är expert på ämnet och du får MVG...!?!

Lycka till!!!
    Lioness

• pucken

brokig
    men vi kan tycka synd om dig på måndag =) så ägnar vi oss åt mig idag =)

Minelli
    etnologi är det. intressant i sig, men kursen har inte funkat så allt är bara jobbigt och står still. försöker skriva upp lite stolpar nu bara, så kanske jag kan fortsätta imorgon.

• pucken

Lioness
    tyvärr är det ett antal omfattande frågor som är direkt knutna till våra 17 kursböcker. önskar att vi skulle skriva en uppsats istället, hade varit lättare än att hitta tusen olika svar på tusen olika frågor.

• brokig

beta av bitvis!
    Stolpidén är bra. satsa på det idag.
    Imorgon tar du nästa kraftansträngning osv.
    Du har trots allt väldigt gott om tid, men gör du mycket i början får du vara mer ledig sen och har tid att bli sjuk eller deppig.

Lycka till!

(själv kan jag inte ens komma mig för att öppna böckerna...

• pucken

Lioness
    snabb du är i svängarna! det handlar om föreställningsvärldar, dvs folktro och liknande. tar upp allt från skrock till fördomar och tomtar.

• Lioness

Ja, fingrarna flyger över tangentbordet... *ler*

Låter spännande för en utomstående!! Skickar lite mer pepping!!! Hoppas det går bra för dig och ta lite i tagtét, kanske en eller två frågor per dag...?

Lycka till, Lioness

Svar på tråden sjukt svår hemtenta, vill inte göra klart den