Skönt med liten kuk?
Min kuk är 14,5x14 när den är hård vilket den ofta är, med andra ord så klassas min kuk som liten på detta forum. Jag har knullat med ca 15 tjejer innan jag träffade min fru och jag har aldrig hört ett negativt ord och jag har aldrig heller upplevt att tjejens fitta skulle vara för stor.
Min fru och jag har fortfarande efter 13 år mycket sex i bland varje dag tom flera gånger per dag och hon påstår att jag har den skönaste kuk hon haft i sin fitta, (frun har säkert knullat med 20-30 killar men jag har aldrig frågat)
Min fru får nästan alltid orgasm när vi knullar och hon påstår att det beror på att jag kommer nära dvs. hela kuken kommer in i fittan och jag på så sätt gnuggar hennes klitoris.
Hon påstår åxå att jag fyller ut henne på ett skönt sätt och att hon tycker att det är extra skönt att jag blir så hård när vi knullar (hon påstår att större kukar inte blir lika hårda)
Jag älskar oralsex och vill gärna slicka min fru så ofta jag får men hon vill hellre bli knullad det är då hon får sina orgasmer, framför allt när hon rider.
Min fråga är, vilka är era erfarenheter? Jag trivs iaf. bra med min "lilla" kuk.