15-åringen säger att hon hånglat med min man
Indianica skrev 2012-03-16 19:19:16 följande:
Fast att som "mogen man" pussa en labil 15-årig tjej är ju inte heller att rekommendera, man får väl anpassa sitt beteende efter de personer man träffar och inte bara ånga på likadant mot precis alla?. Din man har väl kanske faktiskt varit för gränslös och det är måhända mer så ni ska se det. Sedan att tjejen väljer att kalla det gränslösa för hångel är ju fult, men ja, att han pussar henne efter att hon flirtat (även om han enligt egen uppgift själv inte märkt det, trots att alla andra verkar anse att hon verkligen flirtat med honom) är ju inte alls bra. Det bäddar för problem. Det som händer nu är ju att du skapar ett drama som du tror att hon vill ha och hon tjänade alltså på sitt beteende. Detta istället för att sätta er ned och fundera igenom hur ni undviker att det händer igen och då inte bara se tjejen som syndabock?
Sexuellt utåtagerande tjejer behöver trygga stabila gränser i sitt förhållande till äldre män. Om de flirtar ska man absolut inte pussa dem eller sitta och länge vara faderligt förstående utan att samtidigt tydligt markera sexuellt avstånd. Jag är övertygad om att något gått snett här och det behöver inte vara precis som hon säger, men att hon uppfattat din man som gränslös.
Jag kan se scenariot framför mig:
*sexuellt utmanande ung tjej flirtar med äldre man
* Äldre man sitter då långa stunder och är "förstående" mot henne
* Äldre man pussar henne på pannan
Om det kan uppfattas som gränslöst och skapas fantasier? Svar: Ja, tveklöst!