• Anonym (orolig)

Första dejten

Hej!

I lördags var jag på en dejt med en kille.. jag är 20 han är 34..

Vi hade det jättre trevligt och mysigt.. det kändes så bra att vi faktiskt till och med hade sex..

Dagen efter var han helt kall mot mig pratade inte mycket eller så.. När jag skulle åka så kunde han inte sluta krama mig och sade att han gärna skulle träffa mig i veckan igen och att jag kunde ringa honom.

Så i Tisdags ringde jag honom och han sade att han var kvar på jobbet att han skulle ringa mig senare.. han ringde aldrig..

Så jag skickade ett sms på Onsdagen och frågade hur hans dag hade varit och då svarade han sådär och frågade hur min dag hade varit..

Jag svarade att den hade vart toppen. och frågade om vi skulle ses något.

Han svarade att han tyckte att absolut skulle vi göra det.

Så då frågade jag när det passade för honom.

Då svarade han att han skulle hämta upp sin son på torsdagen och att de skulle på skidsemester i 9 dagar men efter det så var han barnfri hela vecka så vi kunde ses då..

Vad tror ni? Har jag sumpat mina chanser med honom helt genom att ha sex med honom på första dejten?

Så rädd för det för jag gillade verkligen honom..

Han sade innan vi hade sex att han trivdes väldigt bra med mig att han tyckte om att ha mig där..

Hoppas på svar.

• Svar på tråden Första dejten
  • Nyfiken gul

Han kanske bara är ute efter sex?

Han kanske inte riktigt är okej med er åldersskillnad eftersom han också har en son i sitt liv?

För mig känns det som att han inte riktigt är seriös.      

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (orolig)

Kanske det är så.. men han sade att åldern brydde han sig inte om överhuvudtaget.

På alla sms han skickade innan vi träffades så verkade han vara seriös..

• Nyfiken gul

vem var mest på när det gällde sexet? Var det du eller han?

• katalysator

Han KAN ju helt enkelt ha varit upptagen, men ville inte verka dissig. Jag skulle ha ganska svårt att planera in oväntade aktiviteter i mitt liv med bara 1-5 dagars varsel.  Vänta och se hur läget ser ut den där lediga veckan som han pratar om. Glad

• Anonym (osis du)

Det låter som att han inte är särskilt intresserad av dig. Sex var vad han ville ha. Jag tvivlar på att varit intresserad av något annat från början heller. När män inte är intresserade beter de sig precis som du beskriver att den här mannen har gjort.

• Anonym (orolig)

Det var jag som tog initiativet till mys och kyssar och så sen var han lika på han med..

Dock så ringde hans jobb under kvällen och var något fel med en kran på jobbet. Han är platschef så han vart nog stressad.. Han var även tvungen att åka och jobba på Söndagen. Han kanske bara var stressad?

• Anonym (osis du)
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 18:15:07 följande:
    Det var jag som tog initiativet till mys och kyssar och så sen var han lika på han med..

Dock så ringde hans jobb under kvällen och var något fel med en kran på jobbet. Han är platschef så han vart nog stressad.. Han var även tvungen att åka och jobba på Söndagen. Han kanske bara var stressad?

Han är knappast stressad på det viset i flera dagar efteråt. En man som är verkligt intresserad beter sig inte på det viset. Du har visat att du är intresserad så han kan knappast tveka.

Om du tog initiativet kan han gott ha trott att du gjorde det för att du ville ha sex och inget annat. När han nu inser att du vill ha mer än så hittar han ursäkter för att inte träffa dig eller ha någon vidare kontakt med dig. Dessutom händer det att såna där telefonsamtal är fejkade. En ursäkt för att kunna smita ifrån. En klassiker. 
  • Anonym (orolig)

Det tror jag inte heller.. Han verkar väldigt uppriktig så.. Men att det strulade på jobbet på lördag kväll de ringde 3 gånger och hade panik men han sade att han inte kunde komma för att jag var där och på Söndagen var han tvungen att åka in för och fixa det problemet.. Dessutom smsade en annan tjej som han vart på dejt med och han sade att han hade sagt till henne att han inte var intresserad av henne men att hon hade fortsatt höra av sig..
    Han sade ju faktiskt att han ville träffa mig igen.. han kunde lika gärna bara sagt hej då ha det bra.. Plus att jag fick 4-5 kramar innan han sade helt hejdå.. verkade ändå ha svårt för att låta mig gå..

• Nyfiken gul
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 18:44:58 följande:
    Det tror jag inte heller.. Han verkar väldigt uppriktig så.. Men att det strulade på jobbet på lördag kväll de ringde 3 gånger och hade panik men han sade att han inte kunde komma för att jag var där och på Söndagen var han tvungen att åka in för och fixa det problemet.. Dessutom smsade en annan tjej som han vart på dejt med och han sade att han hade sagt till henne att han inte var intresserad av henne men att hon hade fortsatt höra av sig..
    Han sade ju faktiskt att han ville träffa mig igen.. han kunde lika gärna bara sagt hej då ha det bra.. Plus att jag fick 4-5 kramar innan han sade helt hejdå.. verkade ändå ha svårt för att låta mig gå..

men även om han inte är intresserad så betyder ju inte det att han måste vara otrevlig.

Han kanske faktiskt tyckte om dig men inte på det sättet som du kanske önskar.

prata med honom!  Fråga vad hans avsikter är egentligen.

Att träffas igen kan ju betyda tusentals saker och är ju ingen garanti för att han vill ha en fortsatt relation.

• Knox

Spontant kan jag tycka du bör ligga lite lågt och låta han få jobba lite med att ta kontakt med dig. Är han genuint intresserad så kommer han att höra av sig.

Anonym (osis du) skrev 2012-03-16 18:11:06 följande:
    Det låter som att han inte är särskilt intresserad av dig. Sex var vad han ville ha. Jag tvivlar på att varit intresserad av något annat från början heller. När män inte är intresserade beter de sig precis som du beskriver att den här mannen har gjort.
    Jag tror inte det är något specifikt manligt beteende då jag har dejtat kvinnor med precis samma beteende
  • Nyfiken gul
    Knox skrev 2012-03-16 18:54:09 följande:
    Jag tror inte det är något specifikt manligt beteende då jag har dejtat kvinnor med precis samma beteende

Är väl snarare ett typiskt beteende för NÅGON som inte är särskilt intresserad
  • Knox
    Nyfiken gul skrev 2012-03-16 18:56:46 följande:
    Är väl snarare ett typiskt beteende för NÅGON som inte är särskilt intresserad
    Ja det är det
  • Anonym (osis du)
    Knox skrev 2012-03-16 18:54:09 följande:
    Spontant kan jag tycka du bör ligga lite lågt och låta han få jobba lite med att ta kontakt med dig. Är han genuint intresserad så kommer han att höra av sig.

Jo fast nu råkade det vara en man som det gällde, eller hur...
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 18:44:58 följande:
    Det är inga garantier i sig. Han ville kanske vara där just då för att ha sex med dig, men det är inte samma sak som en fortsatt relation. Han kanske inte ville träffa den andra tjejen ändå. Jag tror tyvärr att du bygger luftslott just nu.
    Lägg ner det hela som tidigare är sagt. Är han verkligen intresserad så lär han höra av sig. Men vill du ha mer än sex bör du nog prata med honom så att du vet vad han egentligen vill. Men det händer att FOLK (vågar väl inte skriva män igen) säger vad som helst för att få sex och sanningen kryper inte fram förrän långt senare.
    En riktigt tydlig signal brukar vara att han hittar ursäkter ideligen för att inte kunna ses. Förutom för att ha sex.  

• HäckHäxan

Skit i honom medan han är borta med sonen, vill han ses så hör han av sig när han kommer hem. Slösa inte din energi på att funderar och måla upp massa saker åt varken bu eller bä.

Jag tror inte sexet spelade någon roll alls, antingen är man intresserad av någon eller så är man inte det, punkt typ.

Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Anonym (orolig)

Så ni tycker inte att jag ska skicka ett smsa nästa Måndag för att fråga hur semestern med sonen var? Utan låta han komma till mig?

• HäckHäxan
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 20:01:37 följande:
    Så ni tycker inte att jag ska skicka ett smsa nästa Måndag för att fråga hur semestern med sonen var? Utan låta han komma till mig?
    Hör inte av dig.OM han inte hört av sig på en vecka efter att han kommit hem, så kan du stänga locket och gå vidare och skita i honom, sån skit behöver du inte!
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 16:50:51 följande:

Hej!

I lördags var jag på en dejt med en kille.. jag är 20 han är 34..

Vi hade det jättre trevligt och mysigt.. det kändes så bra att vi faktiskt till och med hade sex..

Dagen efter var han helt kall mot mig pratade inte mycket eller så.. När jag skulle åka så kunde han inte sluta krama mig och sade att han gärna skulle träffa mig i veckan igen och att jag kunde ringa honom.

Så i Tisdags ringde jag honom och han sade att han var kvar på jobbet att han skulle ringa mig senare.. han ringde aldrig..

Så jag skickade ett sms på Onsdagen och frågade hur hans dag hade varit och då svarade han sådär och frågade hur min dag hade varit..

Jag svarade att den hade vart toppen. och frågade om vi skulle ses något.

Han svarade att han tyckte att absolut skulle vi göra det.

Så då frågade jag när det passade för honom.

Då svarade han att han skulle hämta upp sin son på torsdagen och att de skulle på skidsemester i 9 dagar men efter det så var han barnfri hela vecka så vi kunde ses då..

Vad tror ni? Har jag sumpat mina chanser med honom helt genom att ha sex med honom på första dejten?

Så rädd för det för jag gillade verkligen honom..

Han sade innan vi hade sex att han trivdes väldigt bra med mig att han tyckte om att ha mig där..

Hoppas på svar.

man ska inte ha sex första dejten helst.....det beror på hur pass seriös killen är,om  du e orolig att du sumpat chansen så va inte det, utan se det som en lärdom så fall.antingen e han intresserad eller inte.
  • Nyfiken gul
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 20:01:37 följande:

varför skulle du?

Han vet att du finns, vill han göra något tillsammans med dig så hör han av sig självmant. Om han inte hör av sig - ja då var han inget att ha.
Svar på tråden Första dejten