Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Första dejten

Han kanske bara är ute efter sex?

Han kanske inte riktigt är okej med er åldersskillnad eftersom han också har en son i sitt liv?

För mig känns det som att han inte riktigt är seriös.      

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

vem var mest på när det gällde sexet? Var det du eller han?

• Nyfiken gul
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 18:44:58 följande:
    Det tror jag inte heller.. Han verkar väldigt uppriktig så.. Men att det strulade på jobbet på lördag kväll de ringde 3 gånger och hade panik men han sade att han inte kunde komma för att jag var där och på Söndagen var han tvungen att åka in för och fixa det problemet.. Dessutom smsade en annan tjej som han vart på dejt med och han sade att han hade sagt till henne att han inte var intresserad av henne men att hon hade fortsatt höra av sig..
    Han sade ju faktiskt att han ville träffa mig igen.. han kunde lika gärna bara sagt hej då ha det bra.. Plus att jag fick 4-5 kramar innan han sade helt hejdå.. verkade ändå ha svårt för att låta mig gå..

men även om han inte är intresserad så betyder ju inte det att han måste vara otrevlig.

Han kanske faktiskt tyckte om dig men inte på det sättet som du kanske önskar.

prata med honom!  Fråga vad hans avsikter är egentligen.

Att träffas igen kan ju betyda tusentals saker och är ju ingen garanti för att han vill ha en fortsatt relation.

• Nyfiken gul
    Knox skrev 2012-03-16 18:54:09 följande:
    Jag tror inte det är något specifikt manligt beteende då jag har dejtat kvinnor med precis samma beteende

Är väl snarare ett typiskt beteende för NÅGON som inte är särskilt intresserad
  • Nyfiken gul
    Anonym (orolig) skrev 2012-03-16 20:01:37 följande:
    Så ni tycker inte att jag ska skicka ett smsa nästa Måndag för att fråga hur semestern med sonen var? Utan låta han komma till mig?

varför skulle du?

Han vet att du finns, vill han göra något tillsammans med dig så hör han av sig självmant. Om han inte hör av sig - ja då var han inget att ha.
Svar på tråden Första dejten