Hjälp
Hej.
Jag behöver hjälp, jag är 21 år. Jag har varit tillsammans med min pojkvän som är lika gammal i 6 år.
Under alla dessa år har jag aldrig haft någon sexlust.
Vi har haft sex högst en gång i månaden och då har jag aldrig varit upphetsad.
Jag blir inte upphetsad av någonting utan mår dåligt av tanken på alla sorters sexuella aktiviteter.
Detta har blivit värre och värre under den senaste tiden och vi har nu inte haft sex på 6 månader och nu har min pojkvän och jag fått nog för jag vill verkligen kunna njuta av sex och vilja ha sex.
Hur ska jag göra för att klara av att ha någon sexuell aktivitet alls?
Han kan slicka mig mm... och jag blir knappt våt. Skulle jag försöka onanera själv mm så får jag fruktansvärt ont.
Även smärtan är ett problem.
Jag får jätte ont när vi har sex, jag antar att detta beror på att jag inte blir våt.
Den senaste gången vi hade sex (för 6 månader sedan) och gången innan dess så har jag verkligen fått jätte ont. Det känns som hela insidan ska gå i sönder och hela min mage + underlivet ska explodera inifrån. Min pojkvän har under samlag alltid varit väldigt lugn och går inte speciellt djupt in i mig eftersom att jag inte blir upphetsad eller våt vilket leder till smärta bara det och han slutar alltid direkt när jag får ont. Så det beror inte på att han på något sätt gjort fel. Denna smärta jag känt de två senaste gångerna har varit så kraftiga så jag även har haft ont dagen efter när jag t.ex. promenerar. En kompis trodde det berodde på någonting med mina äggstockar men jag är osäker eftersom han inte kommit så djupt in i mig.
Jag är bara rädd för att jag är asexuell och aldrig någonsin kommer kunna ha sex utan att njuta.
Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna ha någon sexuell aktivitet och bli upphetsad över huvudtaget när jag inte kan njuter av något utan bara får ont.
Lite fakta om mig som kan vara intressan:
jag har aldrig någonsin varit utsatt för något sexuellt emot min vilja.
Har bra självkänsla, mår inte psykiskt dåligt utan mår väldigt bra i allmänhet.
Jag är reumatiker så äter pronaxen tar kortizon och ibland morfin-tabletter.
Jag vet att viss medicin kan leda till minskad sexlust men vet inte om min reumatism och dess medicin kan leda till mitt besvär? För jag kan verkligen inta komma på vad det kan bero på och jag vet inte heller vad jag ska ändra på för att lyckas få någon sorts tillfredsställelse.
Så snälla hjälp mig.