Bi eller gay
Här är jag! Snart 40 och gift sen många år. Jag har aldrig tittat efter kvinnor, men blev störtförälskad för ca ett år sen.
Här är jag! Snart 40 och gift sen många år. Jag har aldrig tittat efter kvinnor, men blev störtförälskad för ca ett år sen.
Hon blev lika kär som jag och vi inledde ett förhållande som jag genast erkände för min man. Nu ska jag och min man separera. Det har dock tagit tid för mig att erkänna för mig själv att jag älskar en kvinna. Min man har varit väldigt förstående och stöttat mig genom detta. Förra året då jag blev kär så var jag i chock en lång tid och hela livet var upp och ner i flera månader. Jag har aldrig känt så här för någon förut och jag njuter 100 ggr mer med att vara med en kvinna än vad jag någonsin gjort med en man. Sen är det andra försvårande omständigheter. Jag har flera barn och kvinnan är mycket yngre än mig.
min första kärlek var en tjej... då var jag 14-16 jag gick och drömde om henne och tänkte på henne hela tiden märkligt nog som e kille. hon var lite manlig av sig och definitivt homosexuell.
nu e jag 100% hetero och kan inte ens fantisera om tjejer,, undrar fortf va mina känslor för henne betydde.. konstigt