• Elin 885

Tips om dhea

dhea verkar på samma sätt som amfetamin i kroppen.

• Elin 885
    Tuvalina skrev 2012-11-08 10:19:47 följande:
    Vad grundar du den informationen på?

Amfetamin är ett centralstimulerande medel medan DHEA är ett prohormon som främst har sin verkan i binjurebarken.
    jag såg det på tv för några år sedan.

amfetamin är knark.
    däremot så är medicin mot adhd centrualstimulerande medel och det är endast en av dem som har liknelse med amfetamin.
  • Elin 885
    Tuvalina skrev 2012-11-08 10:50:25 följande:
    Jag vet inte Elin vad du har för intresse att vara här i tråden men om du följt med från början så hade du inte behövt fundera över det som du funderar över. Det är doopingklassat här i Sverige ja, men många här i tråden äter det i medicinskt syfte. Jag blev rek. av min läkare senast igår att fortsätta äta det.

Cice, Infolic tar man 2 mg morgon och kväll. De är in dospåsar, ett pulver. Jag har nu skrivit till tillverkarna och frågat vad det exakt innehåller. Min tanke är att man lika gärna kan köpa inositol och folsyra här i Sverige!
    för att jag såg rubriken och tänkte informera.
  • Elin 885
    Tuvalina skrev 2012-11-08 10:50:25 följande:
    Jag vet inte Elin vad du har för intresse att vara här i tråden men om du följt med från början så hade du inte behövt fundera över det som du funderar över. Det är doopingklassat här i Sverige ja, men många här i tråden äter det i medicinskt syfte. Jag blev rek. av min läkare senast igår att fortsätta äta det.

Cice, Infolic tar man 2 mg morgon och kväll. De är in dospåsar, ett pulver. Jag har nu skrivit till tillverkarna och frågat vad det exakt innehåller. Min tanke är att man lika gärna kan köpa inositol och folsyra här i Sverige!
    just därför ska man väl inte ta det??? jag hade i alla fall inte proppat i mig dopingklassade preparat...
Svar på tråden Tips om dhea