Tips om dhea
Brukar läsa denna intressanta tråd då jag själv ätit dhea till och från och började läsa om detta för ett antal år sedan. Startade en denna tråd:
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38072940-1.html
Jag har tyvärr inte blivit gravid än och har därför ingen solskenshistoria att bidra med. Än.
Nu hör inte detta ämne till tråden men jag vill gärna bidra med erfarenhet till varför man väljer att söka sig utomlands när detta ändå är på tapeten. När man passerat 42-43 blir man tyvärr behandlad med trångsynta ögon i Sverige. Visst är åldern ett faktum men det är ändå väldigt individuellt hur man har chans och ork att försöka vidare med fler behandlingar. För så länge du får ut ägg så finns chansen. Det är anledningen till att jag valt CFC. De anser till skillnad från här hemma att spermierna också kan påverka resultatet, det hänger inte bara på "de gamal äggen". Sen är de långt från den idealiska kliniken i många avseenden, men det kan jag även säga om tex Sophiahemmet där vi gjort majoriteten av våra försök.
Jag förstår att det kan vara svårt att sätta sig in i den desperation och förtvivlan man känner när man själv inte tvingats igenom upprepade ivf-försök utan resultat och dessutom är gravid, så mitt råd är att försöka vara lite mer inkännande och ödmjuka innan man propagerar sina åsikter i alla forum här inne.

Jag hoppas så innerligt att det är allas vår tid att få våra efterlängtade små! 
....Grjen är att det tar nog ett bra tag innan jag är där, men jobbar på det :)
men vad gör det? Helt fantastiskt, jag hoppas få läsa om den där läkarens reaktion när du rullar in med vagn och bevisar motsatsen till hans prognos!