Tips om dhea
Hej alla, ni verkar veta mycket om DHEA. Var kan man beställa detta preparat säkrast? Har någon en bra internet sida?
Hej alla, ni verkar veta mycket om DHEA. Var kan man beställa detta preparat säkrast? Har någon en bra internet sida?
tack snälla CFF 
Kvinna72: Men om man ska få utskrivet av falun måste man gå på behandling där? Vi går på carlanderska i göteborg och jag tror inte att de skriver ut dhea. Nu spelar det ju ingen roll om man kan beställa detta i usa, frågan är bara hur mycket man ska ta 1, 2 eller 3 tabletter om dagen
Tack snälle Vi 4
och gratulera till graviditeten! Vad var orsaken att du inte kunde bli gravid?
Jag tänkte börja med en tablett och sen höja dosen.
Idag fick jag min dhea från usa som jag har beställt från www.dhea.com. Det kom i en sådan konstigt förpackning! Hur ska jag kunna veta att det är rätt präparat? Någon som har beställt från usa?
tack tuvalina. jag tänkte att det är på grund av tullen :) men ändå känns det konstigt att börja med mediciner som man faktiskt inget vet om eller som ingen läkare har skrivit ut dem.
Jag ska börja med min 3 ivf försök denna vecka och känner mig lite orolig att börja vad säger ni? ska jag vänta tills jag efter ivf om det inte går vägen och börja nästa månad?
Vi4: Jag började igår med 1 tablett om dagen.
om jag håller på att dö så vet jag varför 
Om mensen kommer denna vecka så börjar jag med nästa IVF.
Man säger ju att man inte ska blanda andra mediciner än de som vi sprutar när man gör IVF och DHEA är ju inte bara vitamin så jag undrar om detta kan ha negativ påverkan på behandlingen
lycka till CFF hoppas allt går bra för dig