Inlägg från: intetnyttpåplusfronten |Visa alla inlägg
  • intetnyttpåplusfronten

Tips om dhea

Hej! 
    Jag är inne på min andra vecka med DHEA, och väntar på ÄL för denna cykel. Men stickorna är nästan blanka! Jag borde ha äl imorgon eller på måndag, och jag har alltid haft ganska tydliga streck på stickan hela veckan innan det blir absolut positivt. Nu är jag orolig, är det klimakteriet, har jag inte ägglossning längre eller kan ägglossningen skjutas fram med DHEA?? Har inte tagit stickor på över ett år så nu blir jag lite nojig, jag har alltid känt min kropp väldigt väl och har aldrig fått i princip blanka test eftersom jag alltid börjat testa när det börjar bli starkare streck så att säga :s 

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • intetnyttpåplusfronten

Ok, tack! Då känner jag mig lite lugnare :)

Jag har faktiskt läst igenom hela tråden, men det var rätt längesen så jag har glömt en del tyvärr :/ 
    Fick mest panik nu imorse när testet var i princip blankt då det aldrig har hänt förr! Jag hoppas det beror på dhean och inte på klimakteriet! 

• intetnyttpåplusfronten

Idag fick jag starkare på stickan! Glömde tyvärr ta test igår och är lite rädd att jag hade stegringen då, men å andra sidan så var det så pass svagt i förrgår att jag borde ha full stegring imorgon tror jag. Så verkar inte som att äggen är slut än :) 

• intetnyttpåplusfronten

Min ÄL var också försenad, med ett par dagar. Den kom på dag 16, kommer alltid på dag 14 annars! Idag på dag 26 så har även jag väldigt ömma bröst, och imorse hade jag lite blod i trosan :o Mensen kommer alltid på dag 30-33 numera (förut kom den alltid på dag 28), men har inte blött något mer så vet inte riktigt vad det kan ha varit...

Ailen, var har du läst att DHEA har motsatt effekt på fertiliteten? :O Och undrar också om du fick dhea eller 7 keto?

• intetnyttpåplusfronten

Här har mina dhea nu tagit slut, och det enda som hände var att äl kom senare och fetare hy :/ visste att var ett longshot men hoppades ju ändå...

• intetnyttpåplusfronten
    germany skrev 2014-09-04 08:27:15 följande:

Hur länge har du ätit DHEA? Ska du fortsätta / köpa mera?

På vilken dag kom din ÄL?

Trist att det inte gett resultat, kanske du kan prova något annat än DHEA?

Provat Q10? Om inte så testa.

Jag mår allmänt så himla bra av DHEA så jag skulle gärna fortsätta men i lägre dos efter att vi lämnat barnverkstaden.

Hur gammal är du förresten?

Förlåt för många frågor .

Sen april :) ska nog inte köpa mer, kommer inte ihåg var jag köpte :/ fick äl på dag 16-17 istället för 14 som innan.

Vad är q10 och vad är det bra för? Har provat det mesta annat :s jag är 26 :)
Svar på tråden Tips om dhea