Pippi70: Hur har det gått för dig nu. När har du BIM? Ni fick ju försöka själva med detta ägg har jag för mig att du skrev.
cff: jag har ju inte heller haft några direkta symptom. Jag testade ju ytterst svagt på RD9, men borde egentligen inte testat då för det fick mig att bli så orolig i flera dagar. Men eftersom detta var mitt första IVF-försök och med en 5-dagars så visste jag ju inte när det var lämpligt testa. Och om du fick en 2-dagars så borde RD8 vara på tok för tidigt.
Jag testade också med "First respons 6 days early". De är verkligen extra känsliga och de har väl gjort mig mer trygg i mina resultat nu på sista tiden. Samtidigt som de billiga stickorna med extra känslighet på 10 mIU bara har varit ren skit. Så vad kan man då säga... jo att alla tester ger olika resultat.
Det var först på RD 14 som jag fick nästan lika starkt streck First Respons.
germany: Jag testar så gott som alltid med morgonurin, men gjorde ett undantag med ett digitalt och då det gav positivt på ett eftermiddagskiss kändes det ju ganska bra ändå

Undra när jag borde kunna få 2-3 på digitalt? Är enligt uträkning på v5+0 nu, men vet ju inte om ägget fäste sent.
Eftersom jag är lite av testgalning så tog jag testet jag fick av kliniken på testdagen i fredags. Fortfarande lite svagt tycker jag. Den hade känslighet på 25mIU. Men det är väl inte många som får fullt utslag på sin testdag?

Har inte testat något mer, varken i går eller idag.
Mentalt börjar jag tro att jag är gravid, men det är ett stort steg. Om jag får 2-3 kanske jag kan börja acceptera det helt.
bambi: Jag har chillat ner lite och inte svarat på det mejl jag fick, men komer först att boka in mig på KK och se att jag får det VUL jag blivit lovad där. Kan ju som sagt vara bra att ha lite extra progesteron. De kostar mig ju inget så om jag inte behöver allt kan jag ju hämta ut dem och ge bort till bättre behövande brudar
kattflickan: Klia tillbaka ordentligt så bebis börjar sprattla