• Hannah8401

Tips om dhea

Gratulerar dig i denna tråd oxå kära Germany! GRATTIS!!!!

• Hannah8401

Mba, jag tror inte det är så farligt att dricka alkohol. Jag drack ganska mycket den perioden jag lyckades bli gravid, alltså ordentlig fest, jag blir inte så full men kan dricka stora mängder. Jag brukar oxå ta ett glas vin till maten i helgen. Gjorde ju såklart inte det när jag fått plus, men innan. Fy kanske därför det blev missfall? För jag misskött mig innan

Hur går det för dig germany? Mår du bra?

• Hannah8401

Välkommen tillbaka germany. Gick det bra med husdjuret? Väldigt tråkigt att höra att du mår dåligt, men jag vet hur det känns, jag hade också svårt att vara glad. Om jag blir gravid igen lär det vara ändå värre.

Har du inte fått göra vul än? Nu kan man ju sehjärtat slå. Det är säkert ingen fara med din

Blödning, bullan blödde ju mycket utan att det var någon fara! Jag hade fruktansvärt ont när jag fick missfall så har du inte ont går det helt

Säkert fint. Stor kram till dig.

• Hannah8401

Ni som verkar så pålästa här om alla mediciner osv, vad kan det vara som inte stämmer när jag äter pergo och får mens en vecka tidigare? Det verkar som jag får äl, men samma dag börjar brösten ömma och så kommer mensen efter sju dagar. .. när jag inte tar pergo och de gånger jag kanske haft äl så börjar inte brösten göra ont förrän kanske fem sex dagar efter äl och så mens efter ytterligare en vecka. Jag smörjer med progesteronkräm efter äl men det har inte hjälpt.

Jag undrar så varför det blir så här, läkarna vet inte! Men dom verkar inte veta mycket jämfört med vad ni vet här.

Jag läser om olika mediciner ni tar, tror ni det kan vara någon som jag borde pröva?

Ha en fin dag allihop.

• Hannah8401

Tack för ditt svar iaf jag menar i samband med användandet av pergo, jag tror jag äter de flesta vitaminer och tillskott för att förbättra oddsen.

Härligt att ni snart får se babyn har magen växt mycket?

Kattflickan, hoppas allt går fint med babyn och klådan. Snart är hon i din famn

• Hannah8401

Men älva, om du inte blött mer än så är det inte alls säkert det är kört! Det är många somblöder lite utan att det är någon fara. Jag hoppas du inte blöder mer. Kram till dig.

Och grattis vi4! Plus igen va? Det var väl inte så längesedan du fick plus men mista?

• Hannah8401

Cff vad är en kemisk graviditet?

Vad roligt att så många plussat här, då får man upp hoppet.

Idag hade jag en älflytning, blev så glad, det är första gången i mitt liv! Men tyvärr var ältest supernegativt, iinte ens ett svagt streck de två dagarna innan har det vart nästan lika starkt som kontroll streck. Undrar vad kroppen gör, blir nog ingen äl av denna pergokur heller

Hoppas det slutar blöda älva, men jag tror detkommer gå bra. Du borde donera ägg du som har så många

• Hannah8401

Tuvalina, är ömma bröst i lutealfasen tecken på östrogendominans? Och kan progesteron hjälpa mot det?

Svar på tråden Tips om dhea