Liv2014 skrev 2013-06-18 17:20:24 följande:
har kört coktail en vecka nu med Dhea 75 mg, q10 500 mg, omega 3 2520 mg, D 50 mg (2000 IE), bidrottning gelé och lite multivitamin med folsyra, c, e, järn, zink m.m. Har känt mig lite tung i huvet tidigare i veckan och törstig. Men nu dessutom trött, matt och lite yr. Tips på om det kan vara någon av dessa vitaminer, som jag i så fall kanske ska ta lite mindre av?
hej liv! har du alltså nyss börjat med dhea? det tar kroppen ett tag att vänja sig vid det... jag hade kraftig huvudvärk och lite illamående och mycket trötthet runt dag 4-5..men efter några dagar gick det över. och då började jag med 25 mg första dagarna för att vänja kroppen. dag 4 el 5 gick jag upp til 50, det var då det kändes tugnt... ge det ett par dagar... om det inte går över minska isf dosen och sedan gå upp succesivt igen ;) jag tar själv dhea, bidrottning gele, q10, multivit , e vit och d vitamin (har minskat på d vit sedan sommaren började, men tar det de dagar jag inte kommer ut i solen eller om det regnar).. har kört denna coctail i 2 månader nu nästan... lycka till