Tips om dhea
mba12 skrev 2013-04-27 18:22:42 följande:
Germany <3Håller tummar på tisdag!
Ng 73 - Du lever redan sunt och kan nog bara fortsätta leva på som du gör utan att känna att du förvärrar något.
Dock vet jag inget om hur vegankost fungerar, lär vara viktigt att se till att få i sig alla näringsämnen och vitaminer på annat sätt / matprodukter som man annars oftast får i sig om man äter kött, ägg tex. Måste vara mycket svårare att vara vegan än "bara" vegetarian?
Själv uteslöt jag gluten och även laktos i min kost. Som vegan dricker du väl heller inte vanlig mjölk?
Fortsätt kämpa på! Det kommer säkert utdelning och som vanligt som jag tjatar lite om :), när du / ni som minst anar det
, så jag har inte orkat leta igenom alla trådar och har inte brytt mig om att testa att hoppa in i några fler än den enda jag för tillfället är med i. 
... bmi är typ slutet av denna vecka...sen börjar jag med prasteron som just idag hade kommit till apoteket... mina läkare har förresten varit så snälla att de redan nu skrev ut allt jag behöver inför ivf behandlingen i höst, så att jag kunde hämta ut allt innan mitt hörkostnads kort går ut i mitten av maj...har kylskåpet fullt och fulla kartonger för typ 60000 kr hemma och då har jag ej hämtat ut prasteronet
(det blir 4de omgången i höst).. men visst är sverige fantastiskt på det viset .. jag hoppas att jag inge behöver använda allt