Tips om dhea
hej tjejer. kul att se lite aktivitet här i tråden. har jobbat nätter i 2 veckor och känt mig som en zombie.. men följt med i konversationen. har ätit dhea i 3 1/2 månader. haft 2 äl sedan jag började som alla varit ganska i tid. kanske ngn dag förskjutna. 1a mensen efter att jag började i maj var konstig och drog ut sig i 2 veckor (mest bruna flytningar sorry för infon)... annars har mensen varit normal. denna månad har jag haft lite rött någon dag då och då när jag torkar sedan mensen slutade. är på dag 17 just nu och har än testat negativt på äl stickan. :( i maj när jag började tog jag 25 mg i några dagar, gick sedan upp till 50 typ varannan dag och i juni 50 varje dag , mot slutet 75 varannan, juli 75 mg hela månaden och har sedan slutet av aug gått ner i 50 igen då jag tyckte att min hy blev alltför flotting och finnig. det är min erfarenhet med dhea för er som nyss börjat eller funderar på att börja. jag inväntar nu att påbörja stimulering på min nästa mens. och kommer då att få se om dhea har hunnit göra ngn nytta alls ... det är inte mitt amh som är problemet utan äggkvaliten verkar det som. läkarna hoppas att det hjälper med kvaliteten då mina embryon slutar utvecklas. börjar bli lite nervös då det här blir det sista försöket inom landstinget.
det var ngn som skrev att hon fick huvudvärk när hon höjde dosen till 75. jag fick huvudvärk, illamående och var helt borta vid varje gång jag höjde dosen, det tar några dagar för kroppen att vänja sig. det är normalt.

.
. Önskar dig all lycka med de små och med annat stort & smått här i livet. Hur gammal är twinsen nu? Vår dotter är 1 månad...redan! Kram!