Inlägg från: LakLak |Visa alla inlägg
  • LakLak

blivande pappor i 25 års åldern

25 och blivande pappa, fast blir han 3 dagar sen eller mer blir det 26 och pappa.

• LakLak

dom som säger sig kunna spå i framtiden säger 22 juli.
    När är det dags för er andra?

• LakLak
    larvitar skrev 2012-03-30 09:54:27 följande:
    Inte förrens till hösten, 6/10 var senaste beskedet.
    haha, senaste beskedet. Det låter som det är väldigt många besked hit och dit:)
  • LakLak
    larvitar skrev 2012-03-30 21:20:42 följande:
    Nae, egentligen inte, men frugan har hela tiden haft koll på alla datum men efter UL nu i veckan blev det flyttat lite, men det var marginellt. Det var bara mitt underliga sätt att uttrycka mig som lurade dig ;)
    jaja, då förstår jag. Lät som det skillde ett par månader eller nått sånt:)
    Ponzi skrev 2012-04-02 22:57:35 följande:
    Detta är nytt för mig men vårt ska beräknas komma i vinter först, men är väldigt intresserad att komma i kontakt med andra "unga" pappor
    Ja vinter då måste det vara nytt, det är ju nästan fortarande vinter här..brrr.
    Men undrar du nått är det bara att skriva
  • LakLak

Bor i alingsås några mil utanför göteborg, pluggar lite lösa it-kurser på distans men känner att jag måste skaffa mig en ordentlig utbildning nu när man skall bli pappa, jag har ju inte bara mig själv att tänka på längre:) Är det fler som känner så? Att man får börja ta lite ansvar helt plötsligt.
    Så det är på gång, blir nått bra till hösten. Annars är det frun hunden och datorn(förvånande, eller hur?) som tar den mesta tiden.
    Vi har planerat barn ett bra tag, har bara inte blivit förens nu. Känns så bra att äntligen ha lyckats.

• LakLak
    hailtheirons skrev 2012-04-24 00:31:47 följande:
    Hallojsan! Jag blir pappa i juli, kommer bli kanon! Bor i Umeå och snart utbildad fritidspedagog...

Va har ni för funderingar kring att bli pappa? Någon som har någon sorts oro eller liknande...?

Självklart har man en oro om hur man kommer bli som pappa, om man kommer räcka till osv
Svar på tråden blivande pappor i 25 års åldern