• Anonym (sårad')

min man kollar på djur-porr!!

Jag och min man har 2 datorer, en till var och en. min dator har precis gått sönder och är nu inne på service.
    Så igår kväll när jag skulle gå in på historiken för att hitta en sida som jag var inne på igår kväll så såg jag att min man varit inne på massor med porrsidor!
    Dock var det inte vanlig porr (jag har inget emot att man är inne på porr) men han har varit inne på djur-porr!!!Rynkar på näsan 
    Det är inte heller en gång för skojskull han har varit inne, utan vid flera tillfällen!

Jag mår illa med tanken av att han förmodligen sitter och runkar när han tittar på när en tjej har sex med en häst m.m. Rynkar på näsan 

Hur ska jag ta det här med han? han vet inte att jag sätt att han e inne på dessa sidor.
    ska jag lämna han, vad ska jag säga till barnen?

Snälla hjälp mig!! :'( 

• Svar på tråden min man kollar på djur-porr!!
  • MoaElis

Fyfan, vilken jävla idiot! Ursäkta men det gör mig riktigt arg att människor kan vara så sjuka att dom kan njuta av att titta på lidande djur. Om du ska lämna honom?! Finns det något alternativ i din värld? Du gör ju som du vill men jag skulle redan ha varit ute ur huset...

• Anonym
    MoaElis skrev 2012-03-19 22:40:56 följande:
    Fyfan, vilken jävla idiot! Ursäkta men det gör mig riktigt arg att människor kan vara så sjuka att dom kan njuta av att titta på lidande djur. Om du ska lämna honom?! Finns det något alternativ i din värld? Du gör ju som du vill men jag skulle redan ha varit ute ur huset...

hur vet du att djuren lider?
  • Queenie70

En sådan människa skulle jag inte ha i närheten av mig själv. Jag skulle inte bli sårad. Jag skulle bli djupt äcklad och förbannad att en människa i min närhet gynnande sådna hemska saker. För mig skulle det inte finnas någon möjlighet till ett fortsatt gemensamt liv.

• Krudd

Du behöver inte berätta för barnen exakt vad anledningen är tycker jag. Men jag tycker inte att man kan vara tillsammans med nån som kollar på djurporr. Hoppas inte ni har djur.
    Kanske inte stämmer alls men i mitt huvud så är det så att folk som kollar djurporr , antastar djur. Så som många som kollar barnporr antastar barn. 

• Krudd
    Anonym skrev 2012-03-19 22:42:53 följande:

hur vet du att djuren lider?

Det är inte okej i vilket fall.
  • Lajkie

Oavsett om djuret lider eller inte - så är det fanimej inte ok.
    Fyfan vilken vidrig jävel. Usch.

• lykantrophona

1. De flesta som kollar på djurporr tänder på inte djuren i sig, utan på det förbjudna och tabubelagda i det.
    2. Det finns bra och det finns dålig djurporr. Med "bra" menar jag porr där djuren hanteras väl och är med på noterna (oftast amatörporr) med dålig menar jag porr där djuren inte har det bra helt enkelt (ofta kommersiell).

Jag tycker du bör vänta tills din första panik har lagt sig och sedan ta upp frågan med honom.

Ska man verkligen lämna sin partner för en sådan grej? Ja, det är väl upp till var och en. Men jag tycker att det viktigaste är kommunikation. Du vet ju faktiskt inte varför han tittat på det eller om han helt enkelt kan avstå den här porren för din skull. Lugna ner dig först, prata sen, tänk först därefter.

• MoaElis
    Krudd skrev 2012-03-19 22:44:52 följande:
    Det är inte okej i vilket fall.

Precis... Och jag tror inte direkt att djuren uppskattar det. Folk som tittar på det kan bara inte vara normala.

• Anonym (uääh)

Nej fyfan det var den vidrigaste/sjukaste jag hört på länge. Du gör naturligtvis vad du känner är rätt för dig men hade det varit jag hade jag dragit på en gång. Skulle inte kunna vara tillsammans med han efter den upptäckten skulle vara så äcklad och förfärad.

• Anonym

tidelag är faktiskt inte förbjudet.... Än

Svar på tråden min man kollar på djur-porr!!