• Anonym (Gött??)

Tungknulla

Är det några fler än jag själv som gillar att "tungknulla" min partner. Med det menar jag att jag kör in tungan så djupt jag kan i fittan och analen på tjejen och "knullar" henne. Gillar ni tjejer sånt? jag har alltid gillat att göra det, på senare tid så gör jag det i analen på tjejen, OBS då hon är rengjord så klart.Flört

• Svar på tråden Tungknulla
  • Anonym

Jag tycker om när min sambo gör det på mig. dock får han inte göra det i röven..nej nej nej...

• Anonym

Jag tycker det är sjukt upphetsande när min pojkvän gör det.

• Anonym (Gött??)
    Anonym skrev 2012-03-20 13:08:07 följande:
    Jag tycker det är sjukt upphetsande när min pojkvän gör det.

Även analt eller är jag den enda som är "perverterad"?
  • Anonym

Åh det är så ljuvligt och sååå upphetsande men jag vill inte ha nåt i röven då jag anser att den är till för att skita med inget annat ^^

• LoLs pappa

Det är väl "standardförfarande" att föra in tungan när man är nere och myser.
    Att slicka i och inte bara på klittan, brukar dom flesta uppskatta.
    Och ett steg längre bak, från fall till fall skulle jag tippa....

• PrimitivMan
    Anonym (Gött??) skrev 2012-03-20 13:02:26 följande:
    Är det några fler än jag själv som gillar att "tungknulla" min partner. Med det menar jag att jag kör in tungan så djupt jag kan i fittan och analen på tjejen och "knullar" henne. Gillar ni tjejer sånt? jag har alltid gillat att göra det, på senare tid så gör jag det i analen på tjejen, OBS då hon är rengjord så klart.Flört
    Jag vet inte. Är osäker på ifall jag har tungknullat din partner. Är ju inte omöjligt, men antagligen inte .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym
    Anonym (Gött??) skrev 2012-03-20 13:11:05 följande:
    Även analt eller är jag den enda som är "perverterad"?
    Du är inte den enda. Vi  gillar det också :)
  • Anonym (Gött??)
    PrimitivMan skrev 2012-03-20 13:22:09 följande:
    Jag vet inte. Är osäker på ifall jag har tungknullat din partner. Är ju inte omöjligt, men antagligen inte .

Åhhhhh, jag älskar språkpoliser de får mig att fullkomligt skrävla av vällustKräks

• PrimitivMan
    Anonym (Gött??) skrev 2012-03-20 13:27:35 följande:

Åhhhhh, jag älskar språkpoliser de får mig att fullkomligt skrävla av vällustKräks

Hehe sorry.  Jag brukar inte vara språkpolis men just det här fallet blev det en kul innebörd av det hela.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (jajamensan)

Hoppas jag gjorde det med din partner före du började sprida runt bakterierna från hennes anus till alla andra möjliga ställen.

Men för att svara på frågan så är det uppskattat.  

Svar på tråden Tungknulla