• Anonym (Gött??)

Tungknulla

Är det några fler än jag själv som gillar att "tungknulla" min partner. Med det menar jag att jag kör in tungan så djupt jag kan i fittan och analen på tjejen och "knullar" henne. Gillar ni tjejer sånt? jag har alltid gillat att göra det, på senare tid så gör jag det i analen på tjejen, OBS då hon är rengjord så klart.Flört

• Svar på tråden Tungknulla
  • Anonym (:/)

Min pojkvän säger att det är äckligt när man ska slicka i hålet så han vill inte ens slicka mig där i hålet, bara på klitoris

• Matte72

Jag tycker också att det är mycket upphetsande :)

• Anonym (skön)

ja det brukar min sambo göra på mig, jätteskönt.. 

• Anonym (tungan)

Vi älskar det både i fittan och anal

• Anonym (;-))
    Anonym (Gött??) skrev 2012-03-20 13:27:35 följande:

Åhhhhh, jag älskar språkpoliser de får mig att fullkomligt skrävla av vällustKräks

Ehum... Skrävla betyder skryta. Menade du skälva? Sorry, kunde ej låta bli. 

...som svar på din fråga. Jag gillar att få den behandlingen, men inte i baken. 
  • RebornEve

Älskar att få den behandlingen :)

• Anonym

guud vet ni inte hur mkt bakterier de är i analen lr? fyfan så äckligt ....
    Spelar ju ingen roll om man e "rengjord" lr ej. Bakterierna finns ju där ändå.

• Anonym (Jaa)

Underbart... I analen är det rätt pinsamt, jag skäms verkligen...men så upphetsande!!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-20 20:09:51 följande:
    guud vet ni inte hur mkt bakterier de är i analen lr? fyfan så äckligt ....
    Spelar ju ingen roll om man e "rengjord" lr ej. Bakterierna finns ju där ändå.
    Men kan inte ni människor bara hålla käften? Detta tjafset kommer upp i varje tråd som har nånting med röven att göra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-21 22:22:25 följande:
    Men kan inte ni människor bara hålla käften? Detta tjafset kommer upp i varje tråd som har nånting med röven att göra.
    haha word
  • Peter37

Älskar att få en våt fitta över munnen som man kan slicka och suga länge på..
    längtar till nästa gång...

• varmodig
    Anonym (Gött??) skrev 2012-03-20 13:02:26 följande:
    Är det några fler än jag själv som gillar att "tungknulla" min partner. Med det menar jag att jag kör in tungan så djupt jag kan i fittan och analen på tjejen och "knullar" henne. Gillar ni tjejer sånt? jag har alltid gillat att göra det, på senare tid så gör jag det i analen på tjejen, OBS då hon är rengjord så klart.Flört

Jag gör precis som du och min fru älskar att bli tungknullad i analen.
  • Anonym (Mjo)

Nä, fy. Riktigt obehagligt faktiskt!

Svar på tråden Tungknulla