Inlägg från: zatori |Visa alla inlägg
  • zatori

Sånger till dop?

Behöver tips på fina låtar och psalmer som passar till dop! Har några förslag på "vanliga" låtar men inte på psalmer.

Undrar också om någon råkar ha texten till "Kärlekens namn" av Linda Andersson Burström? 

• Svar på tråden Sånger till dop?
  • zatori

Tack så jättemycket! :) Har faktiskt funderat på "Du vet väl om att du är värdefull" Ska kolla upp de andra också!

• zatori

Tycker texten till Älskade barn är så fin, men hittar ingen inspelning av bra kvalitét på nätet. Någon som vet var man kan hitta det?

• zatori

Ja, vi funderar på "himlen måste sakna en ängel." :) Och prins noel hade jag valt direkt om jag haft en pojke! Otroligt vacker! :)

• zatori
    bonsai skrev 2012-03-22 09:53:04 följande:
    Ni måste lyssna på " livet i min famn" och för evigt och för alltid! Otroligt vackra sånger! Googla eller sök på youtube.
    För evigt och för alltid är skitfin! Ska lyssna på den andra också! :) Tack.
  • zatori
    anju79 skrev 2012-03-22 19:13:37 följande:
    Lotta Ahlin: Välkommen till jorden ......
    Den har vi typ bestämt oss för  nu! Tror  det blir den och "Kärlekens namn", Svårare med psalmer... måste lyssna in mig lite mer. Det lutar dock åt "Du vet väl om att du är värdefull", iallafall!
Svar på tråden Sånger till dop?