• Pickeli

3D bio med små barn?

Hej på er.

Ska snart göra biopremiär med min 3,5 åring. Han är sugen på att se en piratfilm som kommer snart, dock bara i 3D verkar det som. Jag vet inte hur det skulle gå hem, jag själv tycker att det är lite jobbigt att kolla på 3D, blir snurrig i skallen, kan bara tänka mig hur han skulle må?

Vad är era erfarenheter av bio och framförallt 3D bio med mindre barn?

Google it!
  • Svar på tråden 3D bio med små barn?
  • Duckan

Provade se Trassel i 3D med Siri, då 4 år. Hon gillade det inte, men hon var inte van att sitta och se en hel film heller för den delen.

• Pickeli
    Duckan skrev 2012-03-21 11:35:59 följande:
    Provade se Trassel i 3D med Siri, då 4 år. Hon gillade det inte, men hon var inte van att sitta och se en hel film heller för den delen.
    Okej, han gillar film. Dock är det mest kortisar en stund på kvällen innan han ska sova. men jag tror inte han har något problem att sitta still den tiden på bion med popcorn och mys. jag är lite orolig över 3Dn bara. Kanske tar någon annan film istället för säkerhetskull!
    Google it!
  • JS85

Vi provade en premiär på Lejonkunden med vår dotter i jan eller feb (fyller 3 i juni). Hon älskar den filmen, så vi provade o det funkade som väntat. Satt still hela filmen o var helt trollbunden. O det gick bra med 3d med, hon gillar glasögon:P

Sen har vi gått en gång till efter det, men på en vanlig film, o det gick super det med. =)

Svar på tråden 3D bio med små barn?