Inlägg från: jjjjennifer |Visa alla inlägg
  • jjjjennifer

Kan bebis höra musiken

Hej,

Detta känns egentligen som en dum fråga.

Men jag har gått och funderat ett tag över om bebisen kan höra den musik jag lyssnar på genom hörlurar. alltså hörlurar i mina öron.

Är i v. 34 nu och lyssnar på musik nästan dagligen på jobbet.

Tycker att plutten reagerar mer på vissa låtar, speciellt en låt med USCB allstars... en reggaepop bebis kanske? Hör hon genom mig, Eller reagerar hon bara på hur jag reagerar på musiken. (eller inbillar jag mig bara och hon reagerar inte alls?)

Hade vart kul om någon vet?

• Svar på tråden Kan bebis höra musiken
  • jjjjennifer

så även om hörlurarna inte sitter på magen så hör hon?

kanske ska välja bättre vad jag lyssnar på då... :P

• jjjjennifer

jo, men jag vet att hon hör ljud utifrån.
    Men jag tänkte att det kanske var skillnad på elektronisk ljud som går in i mina öron, den musiken hör ju ingen annan utanför mig om du förstår var jag menar? så satt och funderade om ljuden tar sig ända ner till plutten.....

kanske var en dum fråga :P haha

• jjjjennifer

Men det är ju fortfarande ljud som kommer in,,, :P hon hör ju om man sätter hörlurarna på magen? väl?

haha, jag känner verkligen att jag frågar dumt.. men har gått och funderat.

• jjjjennifer

jag får väl dra fram munspelet och gitarren istället då... :)

• jjjjennifer
    Jag skrev 2012-03-22 11:38:53 följande:
    Haha har funderat på exakt samma sak, men kännt mig lite för dum för att fråga någon =D
    haha, jag känner mig ganska dum.... :P men frågar man inte får man ju inte veta...  fanns ju inga vettiga svar när man googlade heller... jaja, nu ska jag sluta skämma ut mig med dumma frågor... :P
Svar på tråden Kan bebis höra musiken