• Anonym

Ställ frågor till mig om otrohet! Har själv varit där.... :/

Jag har själv varit otrogen mot ett av mina ex, träffade en kille som hade sambo och barn. Plus att mitt senaste ex var otrogen mot mig.

Så ni får gärna ställa era frågor! Men jag har lärt mig en sak att otrohet gör bara saken värre tyvärr och att jag aldrig kommer att vara otrogen igen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-22 16:22
    Mina trådar om mina otrohetsfall har legat på topplistan här på fm, så jag vet ju att ni ha frågor!

Mitt senaste tråd om mitt ex var på toplistan för bara nån månad sen! Sen när jag var den andra kivnnan låg den tråden också på topplistan här på fm.
  • Svar på tråden Ställ frågor till mig om otrohet! Har själv varit där.... :/
  • Anonym (G)

Tänkte du på din kille när den andra låg och pumpade dig?

• Anonym

Ni brukar ju alltid skriva så mycket på dom andra trådarna och frågar varför man var otrogen och det......:/

• Anonym
    Anonym (G) skrev 2012-03-22 16:10:22 följande:
    Tänkte du på din kille när den andra låg och pumpade dig?
    Vi hade aldrig sex om jag ska vara ärlig!
  • Anonym (???????)
    Anonym skrev 2012-03-22 16:15:22 följande:
    Vi hade aldrig sex om jag ska vara ärlig!
    Hur var du då otrogen?
  • Anonym
    Anonym (???????) skrev 2012-03-22 16:16:56 följande:
    Hur var du då otrogen?
    Började prata med en kille på internet och vi hann bara träffas några gånger! Jag var så korkad och sa att jag var singel fast jag redan hade kille! Men jag var i 17 års åldern och ung och dum! Idag skulle jag aldrig göra nåt liknade för det löser inte problemen!
  • Anonym

Mina trådar om mina otrohetsfall har legat på topplistan här på fm, så jag vet ju att ni ha frågor!

• Fool

Har du jättestort behov av bekräftelse och uppmärksamhet ?

• Anonym
    Fool skrev 2012-03-22 16:26:46 följande:
    Har du jättestort behov av bekräftelse och uppmärksamhet ?
    Hmm... det var en bra fråga! Nja, faktiskt inte. Jag var otrogen för jag tvekade på min dåvarande kille men jag var bara 18 år och skulle aldrig göra om det idag. Därför att jag har både varit otrogen, andra kvinnan, och blivit bedragen.

Men annars så är det vanligt att man vill ha bekräftelse men så var det inte i mitt fall.
  • Anonym

Har också varit  otrgen mot min nuvarande sambo, jag hade en kris "vad vill jag? Ska det vara vi? fan vi kommer ha ett tråkigt liv osv" Ville inte hamna i svenne fällan helt enkelt, jag hade en affär men en annan man ett tag men sedan så slutade vi träffas och jag kännde att de va nog rätt med min sambo ändå även om den andra mannen och jag hade så bra sex och vi fungerade ihop men kännde att det ändå va min sambo som jag ville vara med. Så otrohet för mig händer när man inte vet vart man har sig själv. Sen kanske jag är okänslig men jag skulle inte göra slut med min sambo om han kom hem och berättade att ahan hade varit otrogen, hade inte lagt energi på det... min sambo vet inte att jag varit otrogen kommer heller inte berätta det.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-22 16:32:44 följande:
    Har också varit  otrgen mot min nuvarande sambo, jag hade en kris "vad vill jag? Ska det vara vi? fan vi kommer ha ett tråkigt liv osv" Ville inte hamna i svenne fällan helt enkelt, jag hade en affär men en annan man ett tag men sedan så slutade vi träffas och jag kännde att de va nog rätt med min sambo ändå även om den andra mannen och jag hade så bra sex och vi fungerade ihop men kännde att det ändå va min sambo som jag ville vara med. Så otrohet för mig händer när man inte vet vart man har sig själv. Sen kanske jag är okänslig men jag skulle inte göra slut med min sambo om han kom hem och berättade att ahan hade varit otrogen, hade inte lagt energi på det... min sambo vet inte att jag varit otrogen kommer heller inte berätta det.
    Känner igen mig på det du skriver!
    okej, hur gammal är du? Jag kommer aldrig att vara otrogen igen för jag har varit med på alla 3 sidorna på ortohetens vinklar och att bli bedgaren är det värsta som finns och därefter andra kvinnan! Men mitt dåvarande ex vet inte att jag var otrogen mot honom heller, och jag kommer inte att säga nåt heller till honom. Var otrogen för jag tvekade på honom och han märkte ingeting. Men har du kontakt med den andra mannen nu då?
    Men vet nån annan om din otrohet?
Svar på tråden Ställ frågor till mig om otrohet! Har själv varit där.... :/