• Anonym

Vill knulla, min man vill älska...vad skall jag göra?

Hur skall jag nå fram till min man?

Jag är beredd att lämna honom snart ifall det inte sker något drastiskt. Jag älskar honom otroligt mycket men sexet är det sämsta jag vart med om. Han är väldigt välutrustad och det är ju inget jag tycker är något jätteplus direkt, det ställer bara till med problem ännu mer med ställningar och smärtor som begränsar en hel del. Han är en kostymnisse som viker sina kläder i en fin hög varje kväll. Han fumlar som en oskuld när det kommer till sex, då speciellt gällande att slicka och pulla och verkar ha noll förmåga att ta till sig av råd och tips. Jag har på fullaste allvar satt mig grensle över honom och bett honom slicka mig och sagt exakt hur jag vill ha det och inte ens då lyckas han!!!! Så fort han skall pulla mig så ligger jag och spänner mig och bara väntar på att jag skall få ont igen...hans sätt att pulla går bäst att beskriva som en blandning av att någon kittlar dig och river dig samtidigt och efter det är man inte riktigt upplagd för någon sexuell aktivitet igen förens rivsåren läkt igen. Jag har inte kysst honom på säkert 2-3 år och jag suger inte av honom längre då det känns som att jag bara får ge men aldrig får nått tillbaks. Jag kommer typ 95% av alla gånger vi väl har sex, men det är ju inte hans förtjänst utan jag får beordra honom att ligga still så jag får ta för mig så det blir skönt....seriöst hur kul låter det. När vi träffades var han en "rolig" kille som hånglade loss med andra killar på fester och band fast mig i sängen, men nu...nej seriöst det är mer spännande att byta sängkläder än att ha sex med honom. Han ser däremot inga problem med vårt obefintliga sexliv...han "nöjer" sig som han säger och tyvärr gör inte jag det. Jag vill ju egentligen ge honom en lavett när jag rider honom och spänna fast honom, men det räcker ju att jag sliter lite för hårt i håret på honom eller halskedjan så väser han ju till och blir mest irriterad att jag förstör frisyren eller oroar sig för att han halsband skall gå av. Är det jag som har för stora krav på honom eller är det bara att gå vidare? Jag har fan testat allt utom att hänga knäveck och vissla ungefär liksom....idéerna börjar ta slut men också tålamodet. Tanken av att knulla med en "riktig" man eggar mig nått så fruktansvärt så jag knappt dricker alkohol längre av oro för att jag kanske skulle vara otrogen. Jag märker ju att han "försöker" halvhjärtat ibland, men han löper aldrig linan ut. Till exempel kan han trycka sin hand över min hals när vi har sex men istället för att fortsätta på den banan kan han plötsligt lägga sig ner och vilja "mysa" några sekunder senare...Jag är beredd att testa allt för tillfället för jag vill verkligen leva med honom, men detta tär nått så fruktansvärt så jag klarar inte länge till.

• Svar på tråden Vill knulla, min man vill älska...vad skall jag göra?
  • Mr Espresso

Han låter väldigt oerfaren och osäker? Har han alltid varit sådan, och hur många hade han haft sex med innan dig?

• Anonym
    Mr Espresso skrev 2012-03-22 16:25:37 följande:
    Han låter väldigt oerfaren och osäker? Har han alltid varit sådan, och hur många hade han haft sex med innan dig?
    Han har bara haft kk's och one night stands, aldrig något förhållande tidigare, men sexpartners ungefär ett 20-tal. Han har ju alltid varit betydligt mer pryd än mig, men han var ju fortfarande kåt och nyfiken för några år sedan, numera verkar han ju mest likgiltig liksom. Han har själv sagt att många av kvinnorna han haft sex med enbart har haft sex med honom av nyfikenhet för att han är såpass välutrustad och att de hört det från någon som sagt det till någon.....ja du fattar...kan ju vara som så att de därför mer vart just det som vart i fokus snarare än sex liksom, men jag vet inte säkert...bara en teori.
  • Anonym

Snälla, det måste ju finnas någon som har lite råd och tips...han kommer hem om några dagar och tänkte då ge det ett sista försök så jag behöver konkreta råd...

• P30

Nu är ju jag swinger och svarar på det sätt jag kan, det är kanske inte alls rätt för er.

Jag tror faktiskt inte man kan ha 100% bra sex med bara en person, jag tror att man kan hitta delar som gör att man når de där 100%en bara med flera.

Alla behöver inte ha 100%, men för dig känns det ju snarare som att det börjar dippa neråt 10%.

Om andra partners inte fungerar behöver du ju först och främst kolla upp om han inte är intresserad eller har för dåligt självförtroende - prata med honom om hur du känner, återkom sedan så får vi diskutera fram en lösning här på FL... :) 

• misssecret

Låter som ni helt enkelt inte är kompatibla rent sexuellt, det är nog inte så kul för honom heller du kan inte göra honom till något han inte är så tycker du att det inte funkar så kanske du borde tänka på att göra slut.

• Anonym (min man)

Det var liknande med min man tidigare.Men vi pratade och pratade, swingade, band varandra, lekte och nu har vi en perfekt sexliv.Min man visade andra sidor som han trodde inte hans fina fru var intresserad och han viste inte om att jag ville bara få bli knullad och så.Vi pratar snusk nu och är kåta alltid trots små barn och massa annat så hittar vi våra lekar.Vi tog in ett par och då frun såg min välutrustade man så blev hon galen och min man fick massa självförtroende som jag får "lida" av nu;) så prata om hur viktigt för dig är det, så vill han ha dig i sitt liv så får han ju satsa på lite mer sex och annat kul;) lycka till

• varmodig
    Anonym skrev 2012-03-22 16:22:40 följande:
    Hur skall jag nå fram till min man?

Jag är beredd att lämna honom snart ifall det inte sker något drastiskt. Jag älskar honom otroligt mycket men sexet är det sämsta jag vart med om. Han är väldigt välutrustad och det är ju inget jag tycker är något jätteplus direkt, det ställer bara till med problem ännu mer med ställningar och smärtor som begränsar en hel del. Han är en kostymnisse som viker sina kläder i en fin hög varje kväll. Han fumlar som en oskuld när det kommer till sex, då speciellt gällande att slicka och pulla och verkar ha noll förmåga att ta till sig av råd och tips. Jag har på fullaste allvar satt mig grensle över honom och bett honom slicka mig och sagt exakt hur jag vill ha det och inte ens då lyckas han!!!! Så fort han skall pulla mig så ligger jag och spänner mig och bara väntar på att jag skall få ont igen...hans sätt att pulla går bäst att beskriva som en blandning av att någon kittlar dig och river dig samtidigt och efter det är man inte riktigt upplagd för någon sexuell aktivitet igen förens rivsåren läkt igen. Jag har inte kysst honom på säkert 2-3 år och jag suger inte av honom längre då det känns som att jag bara får ge men aldrig får nått tillbaks. Jag kommer typ 95% av alla gånger vi väl har sex, men det är ju inte hans förtjänst utan jag får beordra honom att ligga still så jag får ta för mig så det blir skönt....seriöst hur kul låter det. När vi träffades var han en "rolig" kille som hånglade loss med andra killar på fester och band fast mig i sängen, men nu...nej seriöst det är mer spännande att byta sängkläder än att ha sex med honom. Han ser däremot inga problem med vårt obefintliga sexliv...han "nöjer" sig som han säger och tyvärr gör inte jag det. Jag vill ju egentligen ge honom en lavett när jag rider honom och spänna fast honom, men det räcker ju att jag sliter lite för hårt i håret på honom eller halskedjan så väser han ju till och blir mest irriterad att jag förstör frisyren eller oroar sig för att han halsband skall gå av. Är det jag som har för stora krav på honom eller är det bara att gå vidare? Jag har fan testat allt utom att hänga knäveck och vissla ungefär liksom....idéerna börjar ta slut men också tålamodet. Tanken av att knulla med en "riktig" man eggar mig nått så fruktansvärt så jag knappt dricker alkohol längre av oro för att jag kanske skulle vara otrogen. Jag märker ju att han "försöker" halvhjärtat ibland, men han löper aldrig linan ut. Till exempel kan han trycka sin hand över min hals när vi har sex men istället för att fortsätta på den banan kan han plötsligt lägga sig ner och vilja "mysa" några sekunder senare...Jag är beredd att testa allt för tillfället för jag vill verkligen leva med honom, men detta tär nått så fruktansvärt så jag klarar inte länge till.
    Det låter som om han verkar ha dålig självkänsla och inte tror att han klarar av att göra det längre? Råder er att gå till parterapeut och prata om detta problem
  • jelenahemma

Hej! Har kommit hit till forum av en slump, läste inlägget och kände mig bara tvungen att bli medlem och skriva min kommentar.
    Bästa Anonym, det du berättar om ert sexliv instämmer till 100 % med mitt äktenskap. Fast nu är det slut. Min make dog för 2 år sen, men vartenda ord i din inlägg kunde jag har skrivit själv.
    Tips och råd? Det hjälpte (ibland) med alkohol. Om han (inte jag!) drack vin, då kunde vi ha det lite roligare i sängen. Det var liksom att han kunde släppa en kraftig broms någonstans i huvudet och tillåta sig lite "dumheter" och "nyheter" inom samlaget.
    Jag hade aldrig varit otrogen honom, men förstår inte riktigt varför jag tyckte det var något bra och viktigt.
    tror inte att fler samtal och eller besök hos en familjerådgivare "eller vad det nu heter "  kan hjälpa. 

Svar på tråden Vill knulla, min man vill älska...vad skall jag göra?