Vill knulla, min man vill älska...vad skall jag göra?
Hur skall jag nå fram till min man?
Jag är beredd att lämna honom snart ifall det inte sker något drastiskt. Jag älskar honom otroligt mycket men sexet är det sämsta jag vart med om. Han är väldigt välutrustad och det är ju inget jag tycker är något jätteplus direkt, det ställer bara till med problem ännu mer med ställningar och smärtor som begränsar en hel del. Han är en kostymnisse som viker sina kläder i en fin hög varje kväll. Han fumlar som en oskuld när det kommer till sex, då speciellt gällande att slicka och pulla och verkar ha noll förmåga att ta till sig av råd och tips. Jag har på fullaste allvar satt mig grensle över honom och bett honom slicka mig och sagt exakt hur jag vill ha det och inte ens då lyckas han!!!! Så fort han skall pulla mig så ligger jag och spänner mig och bara väntar på att jag skall få ont igen...hans sätt att pulla går bäst att beskriva som en blandning av att någon kittlar dig och river dig samtidigt och efter det är man inte riktigt upplagd för någon sexuell aktivitet igen förens rivsåren läkt igen. Jag har inte kysst honom på säkert 2-3 år och jag suger inte av honom längre då det känns som att jag bara får ge men aldrig får nått tillbaks. Jag kommer typ 95% av alla gånger vi väl har sex, men det är ju inte hans förtjänst utan jag får beordra honom att ligga still så jag får ta för mig så det blir skönt....seriöst hur kul låter det. När vi träffades var han en "rolig" kille som hånglade loss med andra killar på fester och band fast mig i sängen, men nu...nej seriöst det är mer spännande att byta sängkläder än att ha sex med honom. Han ser däremot inga problem med vårt obefintliga sexliv...han "nöjer" sig som han säger och tyvärr gör inte jag det. Jag vill ju egentligen ge honom en lavett när jag rider honom och spänna fast honom, men det räcker ju att jag sliter lite för hårt i håret på honom eller halskedjan så väser han ju till och blir mest irriterad att jag förstör frisyren eller oroar sig för att han halsband skall gå av. Är det jag som har för stora krav på honom eller är det bara att gå vidare? Jag har fan testat allt utom att hänga knäveck och vissla ungefär liksom....idéerna börjar ta slut men också tålamodet. Tanken av att knulla med en "riktig" man eggar mig nått så fruktansvärt så jag knappt dricker alkohol längre av oro för att jag kanske skulle vara otrogen. Jag märker ju att han "försöker" halvhjärtat ibland, men han löper aldrig linan ut. Till exempel kan han trycka sin hand över min hals när vi har sex men istället för att fortsätta på den banan kan han plötsligt lägga sig ner och vilja "mysa" några sekunder senare...Jag är beredd att testa allt för tillfället för jag vill verkligen leva med honom, men detta tär nått så fruktansvärt så jag klarar inte länge till.