Träffat världens bästa tjej med mest problem i världen med sitt EX!
Har länge studerat detta forum och faktiskt inte förens nu vågat ta tag i problemet.
För drygt ett år sedan träffade jag en toppen tjej, tyvärr var hon en av mina vänners ex som dom hade gemensama barn ihop. Anledning till att det tog slut mellan dem var att han otrogen jämt,ljög och hade problem med drickandet. Dom gick i sär för drygt 2 år sedan, men av flera olika skäl hade han henne runt sitt lillfinger hela tiden då hon ville ha sina barn här på heltid. Barnen är 6 och 7 idag. De vill säga att hon låg med honom ibland, lyssnade på hans lögner bara för att få ha barnen. Hon är världens bästa mamma som gör allt för sina barn. Men när Vi träffades så blev han tydligen intresserad att ha barnen, mest för att jävlas. Dom har varit i familjerätten men gav inget då rekomendationerna var att avakta och försöka vidare. Allt detta och mycket mer har gjort att våran relation skadats. Jag har tagit på mig ett stort ansvar för barnen eftersom när de är hos pappan funkar inget och lite till. Försöker även hjälpa mamman men hon orkar inte strida mer mot pappan, som enligt många är psyokopat.
I en bergodalnbana har jag levt nu och tappat bort mig själv och grävt ner mig i dessa problemen. Att vakna på natten och trösta mamman för att hon känner att barnen mår dåligt men inget kan göra. Har försäkt så länge att sporra henna att gå till tingsrätten, men bevisen åp att han är en "dålig" pappa är så svaga då det inte finns på pappret. De få människor som vet om hans rutiner och hur han sköter barnen vågar inte ställa sig upp och ingripa.
Älskar verkligen denna tjejen, hon är allt för bra för att tappa bort. Men undrar om någon med liknande erfarenhet kan förklara vad som händer om man försöker hjälpa andra och ta mycket skit utan att få något tillbaks.
Gör detta för barnen, för tjejen...
Är jag korkad?