• Anonym (nöjd man)

Har ni onanerat idag?

Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

• Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • JagMan
    MissDust skrev 2012-10-16 11:36:45 följande:
    Nej inte än :)

får man vara me på åkturen
  • JagMan
    MissDust skrev 2012-10-16 13:00:42 följande:
    Jagman!!

To late ;))

så synd... vi får ta de en annan gång då ..
  • Anonym

japp, två gånger har jag hunnit med att spruta med.
    Båda gångerna i sängen å båda gångern lät jag det spruta ut på magen.
    Är 45 år

• kille95

Nope inte idag ska spara mig en vecka och kommer fa ett rejalt sprut med mycket sperma!!! :)

• Peter37

Onanerar nu,är så galet kåt...hoppas jag hittar ngn kvinna  att visa för i cam...
    runkar den med mjuka tag..är stenhård....

• Anonym (På jobbet)

Japp idag, en snbbis, dock inte på jobbet. undra hur det här med cam fungerar. Har en sittande på datorn men har aldrig fattat hu den fungerar?

• kille95
    Anonym (På jobbet) skrev 2012-10-17 01:01:13 följande:
    Japp idag, en snbbis, dock inte på jobbet. undra hur det här med cam fungerar. Har en sittande på datorn men har aldrig fattat hu den fungerar?

Du kan anvanda den med skype/msn skica pm sa kan jag forklara narmare. ont: Japp drog en runk nyss. Var skont men ska ha ett uppehall nu
  • Sven Justus

Som jag har onanerat idag!  Det är ingen hejd på hur ofta jag dragit i den. Det har skett i dushcen,  i samband med att jag klädde på mig, när jag hällde upp äppeljuicen. I bilen på väg till jobbet. Eller i bilen blev två tillfällen, andra gången vid ett rödljus och då var en kvinna som log lite snett åt mig. 

Väl på jobbet rev jag av tre snabbrunk samtidigt som jag öppnade datorn och läste senaste inläggen på Familjeliv. Vid lunch hade jag tömt två gånger till.

Och nu när jag skriver det här inlägget drar jag en runk samtidigt med vänterhanden utav bara farten!

Herregud! 

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
Svar på tråden Har ni onanerat idag?