Inlägg från: Jonnynilsson |Visa alla inlägg
  • Jonnynilsson

Har ni onanerat idag?

Det blev ett runk med lite internetporr nu på morgonen då frugan som vanligt försvann som en avlöning innan jag fått på kläderna.

• Jonnynilsson

Ja det blev faktiskt ett morgonrunk idag. Inte fel att komma nytömd till jobbet.

• Jonnynilsson
    Anonym (Onanerande man) skrev 2018-07-04 14:25:07 följande:

Igår onanerade jag två ggr. Jag solade näck i en skogsglänta och skulle sola baksidan och onanera samtidigt. Löste det genom att stå på alla fyra och svankade med rumpan i vädret:). Fantasin fick då bli att jag var i centrum med några välutrustade svarta män=). Idag solar vi framsidan och kör lite heterofantasi med tre kvinnliga kollegor som kör wet med mig:)

Kvinnliga kollegor är ständigt återkommande onanidrömmar. Jobbigt värre!

Men några välutrustade män har inte smugit sig in ännu. Men tack för tipset :)
  • Jonnynilsson

Idag är det lördag. Då behöver man inte runka eftersom man får knulla istället Cool

• Jonnynilsson
    Anonym (Kille30) skrev 2018-07-07 11:25:30 följande:
    Härligt med en fast schemarad för när en får knulla. Har ni samma schema varje vecka eller är det ojämna, jämna veckor som gäller. Eller går ni på någon form av treveckors schema?
    Ja det går på rutin. Det blir så efter många år tillsammans. Kommer inget i vägen så knullas det på lediga morgnar. För det mesta efter frukost för då går vi och pillar lite på varandra och bygger upp det.

Vi är oftast för trötta för att pippa på kvällarna.
  • Jonnynilsson

Ja det blev en tömning innan jag åkte till jobbet. Frugan stack tidigt som vanligt så jag fick lite egentid.

• Jonnynilsson

Blev visst lite onani idag också. Ett galet skönt camrunk med både kukar och fittor. Avslutade tillsammans med en snubbe i USA. Vi sprutade bägge två över hela magen samtidigt.

• Jonnynilsson

Jo jag! Det är bara jag som är vaken så jag har precis haft en skön stund vid datorn. Snart vaknar frugan och då gäller det att ha laddat om för efter frukosten återvänder vi till sängen.

• Jonnynilsson
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-07-21 08:44:26 följande:

Lät riktigt trevligt ;) Jag skrev PM till dig :)
    Tack för det. Just nu väntar jag på att min stora kärlek skall vakna så jag kan duka fram frukosten.
  • Jonnynilsson

Avslutade just ett härligt runk vid datorn. Frugan drog till gymmet tidigt så jag fick ta saken i egna händer så att säga :)

• Jonnynilsson

Både knullat och onanerat innan lunch!

Blev en snabbis med frugan innan hon stack till gymmet. Själv somnade jag om men klev upp för en stund sedan och satte mig vid datorn och kunde inte hålla mig. Det blev ett långt skönt runk till internetporr med mycket sug och slick.

• Jonnynilsson

Blev ett skönt internetrunk på morgonen. Frugan jobbar och jag är ledig :)

• Jonnynilsson

Tog en camrunk igår kväll när frugan somnat. Sprutade över hela magen bröstet. 

• Jonnynilsson

I lördags somnade frugan före mig så jag smög in på vårt hemkontor och tog mig ett camrunk. Hittade en rysk kvinna som hängde på och gav mig ett sprut över hela magen och bröstet upp på halsen :)

Jag fick dubbla tummen upp av ryskan och somnade så gott.

• Jonnynilsson

Inte ännu. Men det blir efter jobbet eftersom frugan skall till gymmet idag. Då får Herr Nilsson lite egentid vid datorn.

• Jonnynilsson

Nope. Idag är det lördag och då knullas det! Hade ett långt härligt runk mitt i veckan med internetporr då frugan var på gymet.

Svar på tråden Har ni onanerat idag?