• Anonym

Har ni onanerat idag?

Min fru har gjort det frenetiskt hela natten ;) Medan jag hade sex med en ung dam, som vi träffade ute igår :) Hon låg helt utslagen och sussade, nu när jag kom hem, efter att ha kört hem den unga damen.

• Anonym
    ManligMan6 skrev 2013-01-07 12:24:50 följande:
    Menar du att hon onanerade medan hon tittade på när ni hade sex? Eller var hon bara kåt efteråt?

Hon får bara ligga bredvid och titta på, och göra det skönt för sig själv, medan jag och tjejen grovhånglar och idkar sex :) Det är hennes favoritfantasi som gått i uppfyllelse ett par gånger nu ;) Och man blir enormt kåt av att se sin fru, gnyende och stönande, smeka sig själv,med ögonen fulla av kåthet, samtidigt som man har sex med en främmande tjej!
    Tar ett tag att hämta sig efter en sån natt bara... Gäsp...
  • Anonym
    Robban35 skrev 2013-01-07 17:20:52 följande:
    Vad är en skinhiss?
    Dra skinnet upp o ner på kissen.
  • Anonym

Sitter och smårunkar just nu. Kuken är stenhård efter att ha läst alla kommentarerna här. Men väntar med att spruta tills senare. Det är ju så skönt att vara kåt.

Man 48 år 

• Anonym

Runkade i en hav timme sedan känns dålig

• Anonym

Mattias, Singelman mfl...Vet ni hur jävla avtända vi kvinnor blir av att höra er hela tiden berätta när ni runkar????
    Sedan att flera av er skickar mess till varje kvinna som svarar i en sextråd visar hur äckligt desperata ni är....

• Anonym
    AnnikaM skrev 2013-01-24 12:22:22 följande:

Ett bra sätt å starta dagen på ;)
    Synd att du slutade skriva privat till mej, vet inte om det störde dej att jag kiunde vara barnfri den där fredagen men inte du...
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-01-24 12:56:48 följande:
    Men är det så "illa" är det ju bättre att skaffa en partner att busa med Glad
    Men det är ju iofs inte så dumt med lite egentid också :)
    Finns det någon tjej är på FL(som skriver i sextrådarna) soim du INTE har låtit bli att kommentera eller skicka privata mess till???
    Du låter i mina ögon väldigt desperat, det är inte många tjejer som gillar det....
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-01-24 13:42:00 följande:
    Hahaha....är inte intresserad av att träffa någon alls...Men,men...fortsätt tjata du.  Du har ju stor erfarenhet att reta upp folk i alla trådar men ärligt talat det finns inget i världen som jag kan bry mig mindre om än just dig...Ha det bra! Glad

Jag tycker också du verkar grymt desperat!
    Din avatar säger ju det mesta om inte annat.
Svar på tråden Har ni onanerat idag?