• Anonym (nöjd man)

Har ni onanerat idag?

Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

• Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Sven Justus
    Jonatan01 skrev 2012-05-08 08:06:59 följande:
    Ska göra det nu,
    Också ett mycket märkligt inlägg:

Du har inte runkat än utan väljer att ta det ett steg längre och berätta för läsarna att du faktiskt precis nu ska börja att runka.

Herrejösses... 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Anonym (På jobbet)

Sven Justus skrev 2012-05-08 09:59:11 följande:
    Den här inlägget är så märkligt. 

Du sitter och runkar framför dator. Då väljer du att surfa in på ett forum med en övervägande majoritet småbarnsföräldrar. Väl där landar du på en tråd som runkvanor. Och där svarar du pliktskyldigt att du minsann i skrivandes stund sitter och runkar.

Varför?  

Kära Sven Justus, varför hänger du i den här tråden undrar jag?
  • Sven Justus
    Anonym (På jobbet) skrev 2012-05-08 11:59:54 följande:
    Kära Sven Justus, varför hänger du i den här tråden undrar jag?
    För att få mig ett gott skratt. 

Varför hänger du i tråden? För att hoppas hitta ngn som kanske eventuellt möjligtvis ställer en följdfråga till dig när du avslöjat dina runkvanor för 112:e gången?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Anonym (På jobbet)
    Sven Justus skrev 2012-05-08 15:06:10 följande:
    För att få mig ett gott skratt. 

Varför hänger du i tråden? För att hoppas hitta ngn som kanske eventuellt möjligtvis ställer en följdfråga till dig när du avslöjat dina runkvanor för 112:e gången?

Jag runkar inte jag onanerar, är kvinna och tycker det är upphetsande att läsa om andra som onanerar. Om inte du tycker det, kan du väl lämna tråden i fred eller skratta bäst du vill utan sura kommentarer?!?!
  • Sven Justus
    Anonym (På jobbet) skrev 2012-05-08 15:41:15 följande:
    Jag runkar inte jag onanerar, är kvinna och tycker det är upphetsande att läsa om andra som onanerar. Om inte du tycker det, kan du väl lämna tråden i fred eller skratta bäst du vill utan sura kommentarer?!?!
    JAg dömer absolut ingen för deras sexuella preferenser, men jag kan inte låta bli att undra hur du kan finna det upphetsande när en fullständigt anonym person skriver i ett inlägg "jag runkade i duschen idag"? 
  • Anonym (På jobbet)
    Sven Justus skrev 2012-05-08 15:45:16 följande:
    JAg dömer absolut ingen för deras sexuella preferenser, men jag kan inte låta bli att undra hur du kan finna det upphetsande när en fullständigt anonym person skriver i ett inlägg "jag runkade i duschen idag"? 

Det är mycket man inte förstår med andras sexuella preferenser. Det är heller ingen som begär att någon annan ska förstå. Detta är väl ändå ganska oskyldigt och skadar ingen. Låt oss hållas och ägna dig åt det som du gillar istället.
  • Anonym
    Anonym (tanten) skrev 2012-05-08 15:55:13 följande:
    Ja, det har jag
    Var och huir då?
  • Anonym (tanten)

Jaha, glömde resten av frågorna.

Med fingret vid 9-tiden i morse.

Tant.

51 år.

• Anonym (tanten)

I min egen säng men i tanken var jag hos min "nästan-KK"

Svar på tråden Har ni onanerat idag?