Har ni onanerat idag?
Sex med hustrun i helgen men i morse onanerade jag:)
Sex med hustrun i helgen men i morse onanerade jag:)
Onanerade nu igen med några kvinnliga kollegor i en våt fantasi.
Vidrigt som satan
Tog god tid på mig i morse och kom kanske efter två timmar. Blev trots det inte tillräckligt tillfredsställd. :(
NEJ, JAG FÖRSOV MIG OCH HANN INTE MED ATT ONANERA!!!
Ja, i morse med fokus på Adriana Cheznik. Hon har bara ett fel, hon har hår på fiffi. Men det andra överväger=)
Ja, i morse men blev inte nöjd så ska göra det igen nu:)
Nyss och kanske jag är nöjd ett tag iaf:)
Tog en lång onanistund i morse med lite blandad porr. Nu har jag åkt till en enskilld skogsdunge för att sola naken Blir sugen igen av att ligga naken i solen och lukten av kokosolja. Så det blir nog lite snuskiga fantasier med tre av mina kvinnliga kollegor och att olja in staken ordentligt. Blir nog en härlig gruppsex med mycket oralt, analt och de gillar att kissa i munnen på mig. :)
Efter en skön onanistund med en efterföljande kraftig utlösning och att solen är på väg ner åker jag hem. Känns som solen tog bra idag:)
Det fick bli en sista onanistund när jag kom hem, solen gör en lite småkåt mest hela tiden. Får kanske ägna mig åt hustrun i morgon, tror att hon också har haft sköna stunder för sig själv, eller med andra. :)
Alltså - har folk inga liv??? Eller är det bara överkåta singlar som skriver i denna tråden? Är särbo, har sex varje eller ibland varannan helg - bra sex i och för sig men klarar mig på det ändå.
Folk får väl runka o pulla hur mycket man vill men - skaffa en hobby för i helvete!!! Och inte självtillfredsttällelse då alltså... en annan hobby alltså!
Har lagt mig i en avskild skogsglänta för att sola näck och onanera. Har redan oljat in hela kroppen med kokosolja vilket gör mig väldigt sugen. Jag fantiserar om tre av mina skitsnygga kvinnliga kollegor, som är väldigt perversa ;), samtidigt som jag oljemasserar min kuk länge.
Onanerade tre ggr igår när jag solade näck och ska göra samma sak idag har jag tänkt. Problemet är att jag ska sola baksidan vilket gör det svåråtkomligt...
Igår onanerade jag två ggr. Jag solade näck i en skogsglänta och skulle sola baksidan och onanera samtidigt. Löste det genom att stå på alla fyra och svankade med rumpan i vädret:). Fantasin fick då bli att jag var i centrum med några välutrustade svarta män=). Idag solar vi framsidan och kör lite heterofantasi med tre kvinnliga kollegor som kör wet med mig:)
Ja, idag igen...porrsurfade med lite olika inriktningar, huge black cocks, fist, wet sex mm. Typ en timma:)
Onanerade länge i morse till min nya onanifantasi Johanna Fränden. Hon har helrakat kön, suger som en gudinna, älskar att få fiffi slickad, får många anala orgasmer och att kissa i munnen på mig flera ggr. :)
Ja, till lite annorlunda fantasier. Trekant med Sara Skyttedal och Ebba Busch Thor som helrakade, analkåta, bi-sexuella och inte pk...=).
Lite slöseri, bättre i grottan eller i munnen tycker jag ;)
Har onanerat flera ggr per dag i några dagar nu, jag försöker få igång en riktig kåthet till ledigheten med hustrun. Hon älskar när jag har stenhårt morgonstund som om man vore 15 år igen:)