• Anonym (nöjd man)

Har ni onanerat idag?

Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

• Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Jonnynilsson

Både knullat och onanerat innan lunch!

Blev en snabbis med frugan innan hon stack till gymmet. Själv somnade jag om men klev upp för en stund sedan och satte mig vid datorn och kunde inte hålla mig. Det blev ett långt skönt runk till internetporr med mycket sug och slick.

• Flerbarnsmamman80
    Man 78 skrev 2018-07-31 10:59:23 följande:
    Så du kör inte rakat eller ansat som många nu förtiden?

Nej, låter fittan vara hårig, tar bikinilinjen lute bara.
  • Man 78
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-07-31 12:27:12 följande:

Du har ett aktivt sex och onaniliv verkar det som? :)
  • Anonym (Förbannad)

Gick precis in arg som ett helvete i badrummet och drog 7 drag fram och tillbaka och tömde kuken nått så in i helvete över hela jävla handfatet och spegeln. Vi har haft semester i fyra veckor men hela jävla tiden är det någonting. INGET SEX alls!!! Vi hinner ju för fan inte!!!! Ska vi inte få besök ska vi bort på sena middagar och ungarna ska läggas och häcken skall klippas och friggeboden skall målas om och trallen måste bytas och fan i helvete nu är det bara en jävla vecka kvar. FAN!!!! Min fru sa i förrgår att hon saknar min kuk. När Jag äntligen fått klart allting där ute sover hon ju stackarn. Vill inte vecka henne för hon sliter som ett djur hon med. Men då var hon sur i morse för att jag inte väckt henne! Var ju för att vara snäll för helvete

• Gaskarl

Du verkar så härlig.
  • Hårfagre

Nu skall det sprutas, dildon är helt inne och gaaaah vad skön den är i min lilla stjärt. Har inte runkat nu på ett par dagar så det kommer nog en rejäl laddning :)

• Mr nice

Underbart :)
  • johanscam4

Inget runk eller sex på 3 veckor. Börjar bli väldigt fylld nu. Detta trots nakenbad på nudiststrand och några praktstånd.. kanske blir en sats idag. Npgob som vill vara med? ;)

Svar på tråden Har ni onanerat idag?