• marma

Höstmammor i Linköping Del 4

Hej!
    Vi kommer också imorgon.

Fika på tisdag 17/1 Hopitalstorget 15.30
    Criwi
    Maria73
    Ulle 74, kommer ev. Är jag inte på plats nån minut efter halv får ni gå utan mig
    Ligre
    Elouise
    Tezz
    marma

• marma

Hej alla!
    Jag har varit lite offline ett tag på grund av resor och annat. Vi är i Malmö nu och missar tyvärr fikat imorgon då vi kommer till Lkpg lite senare imorgon. Nästa vecka hänger jag gärna på om det blir en fikaträff. Ha det så bra!
    Hälsningar Maria och Molly

• marma

Hej!
    Jag fikar gärna imorgon på stan. Skriver en lista.

Vi har också börjat med smakisar. Vi har tagit det väldigt lugnt då Molly inte alls var intresserad ibörjan (knep ihop munnen och rynkade på näsan). Nu attackerar hon skeden och slukar gröt och morotspuré glupskt. Mat överallt ; ) Är osäker över hur snabbt man kan öka portionerna och testa nya livsmedel för att inte fresta på matsmältningen. Någon som har några tips?

Hospitalstorget tisdag kl 14.

M-L & Freja
    Nina & Emma (kanske?)
    Maria & Molly

• marma

Hej!
    Vi hänger gärna oxå på. Ses snart!

Fika Tisdag 14:e kl 14 Mezzo

Maria & Tyra
    Linda & Meja
    sofie & ebba
    Maria & Ida (kommer senare)
    Marie-Louise & Freja
    Sonja
    Linda & Thea
    Maria & Molly (kommer nog lite senare)

• marma

Hej
    Vi fikar också gärna! Vi ses kl 15 på Mezzo.

M-L & Freja
    Ulle & Samuel
    Ligre & Meja
    Criwi & Emma
    Fröken & Vilhelm
    Sofie & Ebba
    Ylva m Fredrik o Alice
    Sonja och Lovina
    Maria & Tyra
    Maria & Molly

• marma

Hej!
    Det var länge sedan jag var inne och kollade läget här och även var med på någon fika. Molly har varit förkyld länge. Snart i 4 veckor... tror att det är flera förkylningar då hon blev bra under tre dagar för att sedan bli snorig igen. Hon har ingen feber och är pigg och glad som vanligt så det är nog ingen bakterieinfektion (ska nog ringa bvc för säkerhets skull idag). Det verkar vara sjuktider för alla med tanke på de senaste tidens inlägg :(

Jag hoppas att hon blir bättre snart så att jag kan hänga på fikaträffarna. Vad har ni för åsikter med tanke på smittrisk? Bör barnen vara helt snorfria?

/Maria

• marma

Hej!
    Det verkar som om att det hjälpte med att bara nämna att Molly snorar (och att ringa bvc) för att hon skulle bli bättre. Idag snorar hon knappt alls : )
    Jag vet dock inte om jag hinner till fikat idag. Hon sover gott just nu och jag har lite att pyssla med.
    /Maria

• marma

Hej!
    Vi kommer oxå på fika imorgon. Eventuellt kommer även en kompis och hennes flicka, Ewa och Ida, med (de har varit med någon gång tidigare).

Vilka vill och kan hänga med på en fika på Claras, tisdag kl 14.00?
    Marie-Louise & Freja
    Maria & Ida
    Linda & Meja
    Ulle & Samuel (kommer kanske senare om prinsen sover...)
    Maria & Tyra
    Nina & Emma (kommer om Emma är mindre gnällig, annars så fikar jag hemma)
    Maria & Molly

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4