• Tezz80

Höstmammor i Linköping Del 4

Vi kommer också imorgon, dessvärre kan vi inte stanna så länge eftersom vi ska intervjuas på kvällen.

Fika på tisdag 17/1 Hopitalstorget 15.30
    Criwi
    Maria73
    Ulle 74, kommer ev. Är jag inte på plats nån minut efter halv får ni gå utan mig
    Ligre
    Elouise
    Tezz

• Tezz80

Oj vad aktiva ni varit, hinner inte läsa allt nu eftersom vi snart får gäster. Igår fick Saga äntligen sin vaccination, hon var extra trött igår, om det beror på det eller ej vet jag inte. MEN, hon somnade vid sju och vaknade först kl. 9:20 med två matpauser. Så länge har hon aldrig sovit förr. Varit inte meningen men hon somnade :) Just nu sitter hon i en fotölj och leker lite så att mor och far kan leka vid sina datorer. Mycket roligare att sitta där än ligga i babygymmet :) Stor flicka! Men man måste ju ha koll för hon har lite svårt för att sitta, glider ner och hamnar i liggläge väldigt fort :)

Ser att ni diskuterat babysång, hade kunnat vara trevligt, men tänkte överlåta sjungandet till Daniel, så inte Saga får lika dålig sångröst som sin mor :)

Trevlig helg!

Jag vill också fika på tisdag:

Fika på tisdag kl 14, vid Hospitaltorget

Maria & Ida
    Nina & Emma
    Marie-Louise & Freja
    Therése & Saga

• Tezz80

Vi kommer också!

Fika torsdag klockan 15.00.
    Nina & Emma.
    Ulrika & Samuel (hoppas vi är friska tills dess)
    Linda & Meja
    Therése & Saga

• Tezz80

Lite förvirrat kring vart vi ska träffas idag, hinner jag till Hospitalstorget till 15, så ses vi där, annars går jag direkt, så vänta inte på mig. Ses lite senare

• Tezz80

Hej!
    Idag pratade vi om att gå ihop och göra en beställning från www.onetex.se/ då det är flera av oss som är intresserade av bodyförlängare. Jag tänkte skicka in en beställning på måndag, så de av er som är intresserade, skriv vad ni vill ha samt hur många senast kl. 12 på måndag. Kom ihåg att det är bindande!

Att beställa från Onetex:
    Therése: 1 paket med bodyförlängare

• Tezz80

Hej på er!
    Är det bara Nina och jag som vill beställa från Onetex? väntar till ikväll med att beställa för säkerhetsskull.

Angående fikat imorgon så vet jag inte om jag kommer, ska till BVC på föräldrautbildning imorgon, äntligen. Det är först 13:30-14:30, men kanske att jag tittar förbi fikat på vägen hem. Men till Hospitalstorget hinner jag i alla fall inte

Träffas vid Hospitaltorget kl 14 (?) på tisdag:

Maria & Ida
    Nina & Emma
    Linda & Meja
    Maria & Tyra
    Ulle & Samuel
    Therése & Saga (kommer kanske direkt till fiket vid 15)

• Tezz80

Börjar bli lite nyfiken på babysången i alla fall, verkar som om alla tycker den varit så bra... hmmm. Idag är det dags för väg och mät, ska bli kul, är ju inte så ofta numera.
    Vi tittar också förbi på fikat en stund.

Fika torsdag klockan 14.30 vi träffas på Mezzo.

Jenny & Vilhelm
    Nina & Emma
    Linda & Meja
    Marie-Louise & Freja
    Miia & Amelia
    sofie & ebba
    Therése & Saga

• Tezz80

åååh, nu börjar jag oxå bli sugen på att ge lite smakisar. Men då det är så mycket nu, dop i helgen osv så har vi sagt att vi ska vänta till nästa helg. Om vi nu inte åker till Gbg då, i så fall får det vänta ytterligare några dagar. Vill nu! :)

Nina, nu har jag betalat in på deras PG-konto, så vi får väl se hur snabba de är. Med lite tur kanske du kan få de på torsdag... eller onsdag om jag kommer på babysången :)

Trevlig helg allihopa!

• Tezz80

Jag kan inte åka till Tornby på tisdag eftersom mina föräldrar är på besök, de åker hem på tisdag eftermiddag (ca 14). Men, onsdag, torsdag eller fredag kan jag åka till Tornby.

Idag är det dags för dop, det har inte börjat så bra. I går kväll gick vi till lokalen för att ställa i ordning allt, duka pynta osv... men vi kom inte in!! Trots att vi larmade av och tryckte kod *suck* Vi vet inte vad det var för fel eftersom vi inte heller kunde få tag i någon, så vi bara hoppas att vi kan komma in nu på förmiddagen. Håll tummarna!

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4