Höstmammor i Linköping Del 4
Ulle: Vilka tider fanns det för babysång i g:a domprostgården?
Ulle: Vilka tider fanns det för babysång i g:a domprostgården?
Tack Ulle....vilket datum startar det igång. De andra tiderna som fanns var det bara för äldre barn?
Tezz80: Meja reagera likadant med att bli extra trött efter vaccinationen...det höll i sig i ca 3 dagar.
Får se om det blir någon fika på tisdag för oss.
..sambon åker på kurs och är borta till fredagkväll, så då har jag lånat in min mamma tis till tors. Skulle det bli någon fika på torsdagar... vilken tid skulle det bli i så fall?
Ringde till G:a Domprostgården o gruppen för babysång för de minsta var fulla
. Är det någon som har kollat upp någon annan kyrka el dyl ?
Vi kommer på fikat
Fika torsdag klockan 15.00.
Nina & Emma.
Ulrika & Samuel (hoppas vi är friska tills dess)
Linda & Meja
ska vi träffas vid hospitalstorget eller direkt i Missionskyrka imorgon?
Tack Elouise för tipset...har ni varit där?
Hej tjejer!
Har en förfrågan......om det finns fler som är sugen att börja på babysång?
I Baptistkyrkan är de villiga att starta en grupp från 0-6mån om det finns intresse?
Dag, tid o pris är inte bestämt ännu. Vi är så länge 4 stycken (jag, Miia och 2st från min föräldragrupp).
Vore roligt med fler från mammagänget
Criwi: Det ligger nära...på klosterg 46. Ska försöka få en dag som inte krockar med våra fikadagar.....o troligtvis en eftermiddagstid
. För en förmiddagstid blir ju bara massa stress...vill inte störa de invanda rutinerna eller hur?
Efter våran fika igår så somnade Meja redan kl:21.00 o sov till 05.30...tankning o somande om till 08.30....så första natten själv blev inga problem
Igår vände Meja sig från mage till rygg
....(Meja hade förstås lovat pappa att vänta tills han kom hem igår kväll men det gick inte)...fångade det på film så han kunde se det iallafall.
Tezz80: Tyckte det lät smart med bodyförlängare....men Meja växer ur sina i ärmarna o då är det inte så mycket att göra.