• ligre

Höstmammor i Linköping Del 4

Vi är också jättefikasugna

Träffas vid Hospitaltorget kl 14 (?) på tisdag:

Maria & Ida
    Nina & Emma
    Linda & Meja

Songbird: Imorgon skulle Åsa(hon var med en gång på fiket Le Croissant) ringa och meddela att det finns många intresserade, vilket skulle innebära att de startar en grupp för oss (6 stycken än så länge).
    Vi hoppas på att det kan bli onsdag eftermiddag, eftersom tisdagar är fikadag och så hade Åsa mammagympa då.

Songbird & Criwi: Skulle onsdagar em passa er?

• ligre

Songbird: Ja menar 7stycken som är intresserade av att börja på babysång dvs du, jag, Miia, Åsa, Kristina(tjejer från min föräldragrupp), Criwi och Maria73. Det som är bra att alla har barn i samma åldrar så de kan anpassa sånger till detta.

• ligre

Criwi: Får troligtvis reda på mer info efter att Åsa har pratat med dem imorgon.

• ligre

Idag testade jag att gå ut med Meja i bärselen och det funka faktiskt bra....när hon fick sitta så hon såg allt(egentligen är de väl för små föratt sitta så eller?). Men jag tog en kort pröva-på-tur till Grow in Life...föratt köpa testa ännu ett annat napp-märke . Men Meja verkar inte vara en napptjej

• ligre

Hanis; Såklart du ska hänga med. Får info om tid o så imorgon

• ligre

Fick precis reda på info om babysången i baptistkyrkan....för de som kan börjar den kl 13.30-15.00 imorgon onsdag den 1 februari. Kostnad 350kr/termin...men man får prova på några ggr och sedan skickar de faktura. Vi sjunger i 45min o sedan är det fika(kostnad 20kr för fralla o dryck). Ingång från gården där det finns en ramp för barnvagnar.

De flesta som var intresserade träffar jag idag på fikat....men jag tror inte Hanis skulle fika. Jag och Åsa har tänkt att gå imorgon ...o hon skulle ringa Miia o Kristina.

• ligre

Fika torsdag klockan 14.30, plats?? (ska vi ta mezzo direkt?)

Jenny & Vilhelm
    Nina & Emma
    Linda & Meja

Mezzo är trevligt o så sent är det knappt något folk

• ligre

Vi tyckte också babysången var kul...trots att Meja sov sig igenom början

• ligre

Åhh jag blir också sugen på att prova med gröt....Meja blir ju 4 månader på måndag och då ska vi på bvc-kontroll. Ska höra mig för lite om detta då

• ligre

Vilken dag blir Tornby? Tis eller tors?

Terése: Hur gick dopet? Kom ni in i lokalen? Vilken lokal hade ni hyrt eller lånat?

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4