• fröken

Höstmammor i Linköping Del 4

Idag har vi varit o vägt o mätt igen. 8500 g o 66cm. Min store lille plutt

• fröken

Appropå gröt, idag smaskade Vilhelm i sig gröten, en smakportion. Vatten drack han till oxå, så vatten funkade i pipmugg. Ska testa med urpumpad mjölk i muggen i morgon, så får vi se.
    Vilka grötsorter/märken använder ni? Vi kör Nestlés "Mild havregröt". Men, jag känner för att testa annat också för att inte fastna i ett märke, liksom.

Hittade du affären på Storgatan jag pratade om, Marie-Louise?

• fröken

Jag föredrar torsdag, eftersom det blir så tätt att fara till stan 2 dagar i rad (har simmet på måndag). Nästa vecka kan jag nog inte alls, inte heller torsdag, men framöver föredrar jag den dan. Fast det går väl att ha 2 fikadagar?

• fröken

Som vätska till gröten ger vi vatten eller bröstmjölk, mest för att Vilhelm har lättare att svälja om det kommer nåt flytande in i munnen, gröten trillar inte ur då
    Andra smakisar har vi inte testat än, men det blir nog nästa vecka.

• fröken

Mamma-mu skivorna, tror det finns flera. De har jag hört ska vara bra!

• fröken

En trevlig alla 00 00
    000000
    00000
    0000 --- ANS dag till er alla!
    00
    0

• fröken

Hallå!
    Allt är bra här oxå. Skrev ett inlägg förr som försvann, skumt. Har flera heft problem med FL? Kanske bara är jag ute i "buschen" som har

OM det blir fika på tisdag har jag funderingar på att komma. Jag får ju aldrig träffa er o era små annars Nu kan jag nämligen inte komma på torsdagar heller då BVC har barnmatskurs då och jag träffar föräldragruppen. Så kanske blir det till att pallra sig till stan på tisdag istället.

• fröken

Glömde skriva, vilket fantastiskt rum Ebba har. Wow, jag är imponerad o så blir jag galet sugen att inreda ett rum till Vilhelm oxå.

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4