• mfe

Känner inte mig kissnödig..

Jag fick min dotter för två veckor sedan imorgon och enda sedan jag födde så har jag aldrig känt mig kissnödig.. Jag får påminna mig själv att gå på toa annars kan det gå en hel dag utan att jag gör det.
    Morgonen är värst då det är så mycket att göra och det kan ta 5-6 timmar innan jag kommer på att jag kanske ska gå på toa.

Någon som känner igen det här?

• Svar på tråden Känner inte mig kissnödig..
  • Vickan I

Ammar du? Jag kände mig inte kissnödig heller och hällde ändå i mig vatten, men amningen snodde typ all vätska!?

• Krake

Japp, så var det för mig efter andra förlossningen. Det var inte pga vätskebrist, utan eftersom bäckenbotten inte är som den ska riktigt. Blåsan blir ju full, men man känner det knappt. Det gick över efter ett tag.

• mfe
    Vickan I skrev 2012-03-25 23:22:11 följande:
    Ammar du? Jag kände mig inte kissnödig heller och hällde ändå i mig vatten, men amningen snodde typ all vätska!?
    jo, helammar!

så kanske det är, inte ens tänkt på!
    Krake skrev 2012-03-25 23:30:28 följande:
    Japp, så var det för mig efter andra förlossningen. Det var inte pga vätskebrist, utan eftersom bäckenbotten inte är som den ska riktigt. Blåsan blir ju full, men man känner det knappt. Det gick över efter ett tag.
    vad bra, börjar bli lite orolig då det inte kan va bra att gå med full blåsa hela tiden Förvånad
  • Tingeling3

Jag har inte alls samma "nödigkänsla" efter mina tre barn som jag hade innan. Svårt att beskriva men det är en helt annan känsla och mycket svagare. Men som du skrev så ammar du och där försvinner mycket av vätskan. Grattis till bebisen :)

• mfe
    Tingeling3 skrev 2012-03-26 01:05:08 följande:
    Jag har inte alls samma "nödigkänsla" efter mina tre barn som jag hade innan. Svårt att beskriva men det är en helt annan känsla och mycket svagare. Men som du skrev så ammar du och där försvinner mycket av vätskan. Grattis till bebisen :)
    Är det bra att det är så egentligen? Tänk om blåsan skulle spricka eller nåt? :O

Ja det är sant!

Tack så mycket :)
Svar på tråden Känner inte mig kissnödig..