• Anonym

Vad föredrar ni, 5 min eller långkörare?

Det är så vanligt att höra att killen måste prestera och att tjejen blir sur om han inte kan hållaigång länge. Nu pratar jag inte om förspelet utan själva samlaget. Jag själv gillar inte när det blir för långdraget, dock gärna inte föör kort så man har en sportlig chans att hinna själv också. Iof kan ett bra förspel råda bot på sånt ;)

Skulle vara kul att höra vad ni gillar!  Både grabbar & tjejer

• Svar på tråden Vad föredrar ni, 5 min eller långkörare?
  • Anonym (Syndig)

Det spelar ingen roll egentligen. Ombyte förnöjer. Jag blir dock inte sur om sambon vill ha en snabbis och jag inte hinner med. Då får han sin snabbis och så får jag mer en annan gång.

• Anonym
    Anonym (Syndig) skrev 2012-03-26 13:22:42 följande:
    Det spelar ingen roll egentligen. Ombyte förnöjer. Jag blir dock inte sur om sambon vill ha en snabbis och jag inte hinner med. Då får han sin snabbis och så får jag mer en annan gång.
  • Sweet life

Allt har sin tjusning.. Både snabbisar och långkörare.

Har dock förmånen att ha en man som är grymt uttålig och kan hålla på länge och om och om igen utan problem 4-5 gånger med en halvtimmes vila emellan...

• Binary

Det beror helt på situation och humör, ibland är en snabbis direkt underskattad, medans andra gånger så vill man ta sig tid och helt enkelt pippa sig igenom alla möbler i lägenheten.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Little Miss Fucking Sunshine

Håller med föregående talare. 
    Ibland vill jag bara bli uppslängd på en bänk i köket och påsatt. Ibland vill jag att det ska ta lång tid så att man verkligen kan experimentera och njuta av varandra och kanske hitta nya grejer. 

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • twotimetimmy
    snäckansand skrev 2012-03-26 14:47:16 följande:
    Jag har lite svårt för snabbisar tyvärr....får inte in den riktigt.
    what?
  • Anonym

Jag föredrar snabbisar. Blir bara uttråkad av långdraget sex. 

Svar på tråden Vad föredrar ni, 5 min eller långkörare?