Inlägg från: splink |Visa alla inlägg
  • splink

Begår invandrare fler våldtäkter?

Läste en rapport om detta för några år sen och det var en stor del av våldtäkterna  (främst överfall) som begicks av invandrare. 
    I gruppen invandrare var finnar väldigt överrepresenterade. Minns inga exakta siffror och boken är ju från 2004 så det är inga purfärska siffror, men kan ändå vara en intressant läsning för den som är intresserad av ämnet.

Dotter född -07, BF med syskon 17/9 Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink
    och skrev 2012-03-28 01:36:48 följande:
    Det absolut bästa hade ju varit att kunna säga att det inte kommer att hända igen, någonsin. Fast då hade vi behövt utvisa alla män, och också en del kvinnor.  
    Ellerhur.
    Själv blev jag våldtagen av en etnisk svensk. En rik jäkla knös som lever på pappas pengar. Alldeles blond och arisk. Det var heller ingen trevlig upplevelse. Men själv har jag  fått höra att jag ska vara glad för det, att det var just han om det nu skulle hända. Att det jag varit med om inte är lika hemskt, för han är ju iallafall snygg och trevlig. Jaha?!  
  • splink
    overdose skrev 2012-03-28 09:29:30 följande:
    ... Du kanske skulle ha tackat också?
    Ja, en del resonerar så otroligt konstigt.
    Ja ellerhur. Vissa tyckte att det var lika bra att jag inte anmälde, för att inte utsätta MIG för pinsamheter. Han kom ändå från en fiiin familj, och han som är så snygg och trevlig och social behöver ju faktiskt inte våldta för att få ligga. Kräks Ingen skulle tro mig ändå. 
  • splink
    snedtak skrev 2012-03-28 16:02:17 följande:
    För att det skadar fler än det hjälper. Det är fortfarande väldigt liten andel av alla invandrare som begår en våldtäkt. Män med finskt påbrå är överrepresenterade i brottsstatistiken, men det gynnar ändå ingen att behandla alla med finska föräldrar som brottslingar för det.
    Håller med! 
Svar på tråden Begår invandrare fler våldtäkter?