• Sinne12

vad kan jag kräva?

Varför är det såhär på barnveckorna?: "de veckorna finns inte jag, inga smygpussar, dåligt med kramar osv"

De du kan kräva är att han slutar vela och ger dig ett besked om vad och hur han vill ha det med flytt, samt om han är beredd att tillmötesgå dig i din önskan/krav att ni måste göra mer saker tillsammans som par på de barnfria veckorna.

Teoretiskt kan du kräva vad du vill, fast det vet du säkert och undrar mer vad som är rimligt att kräva? Och det är det ovan.

OM han älskar dig och vill ha dig i sitt liv osv är det en mycket liten sak och borde ligga i hans egenintresse att umgås som par mer. Vill han inte det så, tja då är det tyvärr inte mycket du kan göra.

Jag får tyvärr lite vibbar av det du skriver att han kanske krisar ang sina känslor/funderar på hur starka de är eller i värsta fall fått minskade känslor. Det blir ju lätt så både när det gått nåt år, och inför större beslut som att flytta samman (det kan väcka frågor om "är det rätt, känns det rätt, vill jag?" även i de "bästa" förhållanden.

Vad säger han när du pratar med honom om det?

Svar på tråden vad kan jag kräva?