Inlägg från: mamma legolina |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Någon som köpt hund ifrån "hundarutanhem" ?
  • mamma legolina

Jag vill också ha hund NU men tyvärr tillåter inte ekonomin det. Håller med dig giz visst är boxern underbar. Vi har dock bestämt att det blir hund år 2006 men när är frågan. Dyker det upp någon på någon av dessa sajter som vi (jag) absolut vill ha så slår vi till - då får vi helt enkelt ta oss råd. Kruxet är väl att ta sig till Arlanda för en billig peng (60 mil).

• mamma legolina

Korpan: Hur går det, får ni Pavlov eller? Nyfiken bara

• mamma legolina

Det är väl det som är nackdelen med att bo här uppe. Hoppas allt går bra för dig, får du med dig hunden hem direkt då eller måste du ner igen?

• mamma legolina

Vilket dåligt bemötande! Det gör ju att i alla fall vår familj drar sig för att kontakta dem då jag bara kan tänka mig besvikelsen i att först vara uppåt och glad till att sedan få ett sådant besked och snorkigt dessutom, hon har ju i alla fall kunnat kosta på sig att vara vänlig.

Blir det hund någon annan stans ifrån nu då?

• mamma legolina

Korpan: Grattis till nya er familjemedlem

maria84: Nej det förstår jag att inte felet ligger hos hundarutanhem utan hos den enskilde, funderar ändå på hur det sköts. Det kanske du vet? När hunden är placerad i jourhem, är det då jourhemmet som sköter vidare placering eller är det "föreningen"?

Svar på tråden Någon som köpt hund ifrån "hundarutanhem" ?