• MamaElle

Apotek Hjärtats grav.test.. Kan de va positivt?

Som rubriken lyder.. Har ingen erfarenhet av dessa tester..
  • Svar på tråden Apotek Hjärtats grav.test.. Kan de va positivt?
  • MamaElle
    allie3 skrev 2012-03-28 17:20:50 följande:
    Ser oxå ett pluss grattis

Tack.. Glad
    webby skrev 2012-03-28 17:23:38 följande:
    Gör ett nytt med morgonurin, då blir det lättare att läsa av resultatet. 

Jag har ett till test som bara ligger o ropar på mig... men jag SKA orka vänta tills imorrn! Skrattande

• MamaElle
    sweetbird skrev 2012-03-28 17:33:19 följande:
    Grattis positivt!!!!! :D

Tack tack.. Glad
  • MamaElle
    Spartacus skrev 2012-03-28 19:02:44 följande:
    får man fråga hur långt det är till bim?

Ja du... Jag vet inte riktigt.. Min menscykel är lite oregelbunden. Senast låg den på 26 dagar o innan det 24. Ibland har det varit 27, 28, 30. Men jag har räknat med 24-28 dagar. Idag är jag på dag 25. Så det blir antingen bim+1, bim, bim-1, bim-2 eller bim-3... Har lite symtom men ingen känning av mensen. Får se om testet blir starkare imorrn bitti, det är bara så hemskt drygt att vänta på o få testa igen. Glad  
  • MamaElle
    Lillafrejasmamma skrev 2012-03-28 19:09:06 följande:
    Ser ett brett men svagt rosa streck:D Grattis:)

Tack.. Glad
  • MamaElle

Morgonens test var lite, lite starkare... Kunde inte ta något kort då kameran dog. Blir nog att inskaffa ett digitalt o göra det imorrn. Jag gillar verkligen inte att vänta!!

• MamaElle
    Spartacus skrev 2012-03-29 09:17:34 följande:

skulle jag gissa så skulle du få ett tydligt plus på CB och säkert även gravid på cb digital i nuläget! 
    hjärtats test är liksom många andra billigare svag i kulören tror jag.

så du KAAAN ju hoppa in och skaffa ett digitalt redan nu

i know i would!      

Hehe.. jag är alldeles snart på g till apoteket.. Jag kan inte hålla mig helt enkelt. Jag kunde inte ta något kort på morgonens test, vilket retar mig grymt! Glad
  • MamaElle
    Oförglömlig skrev 2012-03-29 09:21:30 följande:
    Åå roligt 2 test med svaga streck så tror jag ändå att du är gravid:) Men köp ett digitalttest så slipper du läsa streck:)

Jag har gjort totalt 5 tester.. Skrattande I förrgår gjorde jag 2 st "röda" från RFSU, vilka visade mycket svaga positiva streck. Igår o imorse gjorde jag ett från Apotek Hjärtat, dagens blev något starkare som sagt. Men efter att jag lämnat av sonen på skolan så kunde jag inte tänka på annat än tester, så jag gick o köpte ett "Testa tidigt" från RFSU, det visar ett tydligt teststreck.. Lyckades få det på bild men det syns mycket bättre i verkligheten.
  • MamaElle

Gjorde ett till test idag (RFSU - Testa tidigt ) Strecket syns jätte tydligt i verkligheten men de ville inte riktigt fastna på bild, så jag ökade på skärpan lite..
  • MamaElle
    Wickedblue skrev 2012-03-29 10:46:56 följande:
    Men om strecket syns jättetydligt i verkligheten så är det väl inte så mycket att spekulera om...?

Det var tillräckligt svagt för att jag skulle tveka..
Svar på tråden Apotek Hjärtats grav.test.. Kan de va positivt?