• HelenN

Vad ska vi önska som doppresent till vår kille???

Ja den 12/2 ska vår son döpas! Och nu har folk börjat fråga vad vi önskar till honom! Men vi har verkligen ingen aning! Vår dotter som idag är 5½ önskade vi bla en resesäng och en babysitter till. Och det fick vi av våra föräldrar. Dom vi ju köpa nåt "rejält" även denna gång!
    Men vi kan som sagt inte komma på nåt! Varken rejält eller nån vanlig gåva!
    Vad har ni önskat till era killar??? Har ni själv köpt nåt bra eller kul till en kille i doppresent?

Tacksam för era tips och förslag!

Ps själv har vi beställt ett glasblock från Lifestone med hans hand och fotavtryck! Syrran fick oxå sån av oss på sitt dop! ds

• Svar på tråden Vad ska vi önska som doppresent till vår kille???
  • TheBlueRose

Varför inte öppna ett bank konto?

• HjalmarsElin

Våran son döptes när han var 8 månader. Han fick Nalle Puh-möbler till sitt rum som han älskar!

• HjalmarsElin

Våran son döptes när han var 8 månader. Han fick bl a Nalle Puh-möbler till sitt rum som han älskar!

• PiaLottan

en rejäl matstol inför framtida bruk fick vi av mina svärföräldrar. Möbler är ju alltid bra.

• norgesessan

jag önskar också råd om presenter till andra barnet....har allt innan kläder och leksaker.....och möbler......vi behöver snart ny bilbarnstol, men hur kul är det att få i present....eller pengar, det är också tråkigt att få till en sånn speciell dag......dom som gav silver grejer till emil skal nog ge det till jonathan nu.....fast dom andra?

• HelenN

TheBlueRose: jo vi har öppnat en fond till honom och det finns dom som kommer sätta in pengar där varje månad.
    Lyckaa: jo det är ju fint men som jag skrev så köper vi själv avgjutningen i glas till honom så det känns som det blir kaka på kaka! Men annars bra idé!

Tackar för tipsen, tar gärna emot fler!

Svar på tråden Vad ska vi önska som doppresent till vår kille???