• Anonym (rådvill)

Någon som har erfarenhet av Najaden i Helsingborg?

Ska ev börja gå hos Najaden i Helsingborg. Någon som har erfarenhet av denna mottagning?

Både positiva och negativa kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Najaden i Helsingborg?
  • stjierna

Jag gick till Marita på Najaden. Superhärlig! Jag gick alltid därifrån lugn o med ett leende på läpparna :)

• Anonym (rådvill)
    stjierna skrev 2012-03-29 15:43:48 följande:
    Jag gick till Marita på Najaden. Superhärlig! Jag gick alltid därifrån lugn o med ett leende på läpparna :)

Åh, tusen tack för att du svarade Glad 
  • Anonym

Gåe också på najaden sedan x år tillbaka och jag inser att jag haft tur med dem jag har träffat. Har en fantastisk överläkare om verkligen vill få en att må bra igen!!1 Han är populär och tiderna kan ibland upplevas som lite stressande men han vet oftast vad han pratar om.

Haren spykologkontaktsedannågra år och den kontakten är nog den som fått mig att komma längst... Även om jag inte är "klar" äm,,, suck nej, känns som det är mil kvar men det går åt rätt håll i alla fall Sekreterare osv äralltid hjälpsamma och har ett trevligt bemötande när man kommer vilket jag tycker är jätteskönt

• Anonym (rådvill)
    Anonym skrev 2012-03-29 22:29:56 följande:
    Gåe också på najaden sedan x år tillbaka och jag inser att jag haft tur med dem jag har träffat. Har en fantastisk överläkare om verkligen vill få en att må bra igen!!1 Han är populär och tiderna kan ibland upplevas som lite stressande men han vet oftast vad han pratar om.

Haren spykologkontaktsedannågra år och den kontakten är nog den som fått mig att komma längst... Även om jag inte är "klar" äm,,, suck nej, känns som det är mil kvar men det går åt rätt håll i alla fall Sekreterare osv äralltid hjälpsamma och har ett trevligt bemötande när man kommer vilket jag tycker är jätteskönt

Tusen tack för ditt svar Glad Betyder mycket för mig.
  • Anonym (# 3)

Hur går det för dig? Det är många tankar när man ska till en ny mittagning med nya människor och som jag skrev innan så hoppas jag att även du får träffa rätt peroner, mycket handlar om det tyvärr

Har du börjat, när sk adu börja där? Bara syå nyfiken på hur det går för dig Hoppas du får den hjälp och stöd som just du behöver för att kunna leva livet {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (rådvill)
    Rynkar på näsanAnonym (# 3) skrev 2012-04-13 09:57:14 följande:

Hur går det för dig? Det är många tankar när man ska till en ny mittagning med nya människor och som jag skrev innan så hoppas jag att även du får träffa rätt peroner, mycket handlar om det tyvärr

Har du börjat, när sk adu börja där? Bara syå nyfiken på hur det går för dig Hoppas du får den hjälp och stöd som just du behöver för att kunna leva livet {#emotions_dlg.flower}

Det går inte så bra Rynkar på näsan Det verkade som om det inte var några problem att byta mottagning när jag pratade med den trevliga sköterskan på Najaden men sedan fick jag besked att min nuvarande läkare måste skriva remiss dit. Så just nu vet jag inte hur jag ska göra...
  • Anonym (# 3)

Men vill / kan inte din nuvarande läkare skicka en remiss då..? Trist när man inte får klara besked från början..Skrikandes

• FruLindell

Jag ska dit för inskrivning nästa vecka då jag är i vecka 12 + 3. Jag var där och fick träffa min BM för några veckor sen och hon verkade jättetrevlig och allt kändes bra!

• Anonym (rådvill)
    Anonym (# 3) skrev 2012-04-13 16:53:57 följande:

Men vill / kan inte din nuvarande läkare skicka en remiss då..? Trist när man inte får klara besked från början..Skrikandes

Det finns för- och nackdelar för mig. Har bestämt mig för att vara kvar där jag är och ge dem en chans till. Har fått en ny kontaktperson där som jag ska träffa nästa vecka... så jag avvaktar ett tag till... det är inte lätt att vara sjuk... man får vara mer än frisk ibland för att kunna ta fajterna med sjukvården har jag märkt...
  • Anonym (rådvill)
    FruLindell skrev 2012-04-13 17:01:24 följande:
    Jag ska dit för inskrivning nästa vecka då jag är i vecka 12 + 3. Jag var där och fick träffa min BM för några veckor sen och hon verkade jättetrevlig och allt kändes bra!
    Hmm... det är mödravården du menar? Min fråga gäller öppna psykiatriska mott Flört
  • FruLindell

Jahaaa! Då förstår jag :) Jag menade MVC ja, skriver från telefonen så jag ser inte kategorin! Hoppas de är bra där också :)

• Linnea 844
    Anonym (rådvill) skrev 2012-03-29 15:05:09 följande:
    Ska ev börja gå hos Najaden i Helsingborg. Någon som har erfarenhet av denna mottagning?

Både positiva och negativa kommentarer är välkomna.
    jag gick hos helene på najaden hon var toppen tyckte jag hade henne under båda mina graviditeter. man går alltid därifrån med leende på läpparna och man känner sig lugnt och harmonisk. återträffen är också jätte bra :) kan starkt rekommendera najaden dom får många HjärtaHjärtaHjärta från mig
  • grott
    stjierna skrev 2012-03-29 15:43:48 följande:

Önskar dig all lycka på najaden! Mina erfarenheter är inte så goda. Läkarsekreterare dålig koll och läkare byts ut vart halvår.
Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Najaden i Helsingborg?