Någon som har erfarenhet av Najaden i Helsingborg?
Ska ev börja gå hos Najaden i Helsingborg. Någon som har erfarenhet av denna mottagning?
Både positiva och negativa kommentarer är välkomna.
Ska ev börja gå hos Najaden i Helsingborg. Någon som har erfarenhet av denna mottagning?
Både positiva och negativa kommentarer är välkomna.
Jag gick till Marita på Najaden. Superhärlig! Jag gick alltid därifrån lugn o med ett leende på läpparna :)
Gåe också på najaden sedan x år tillbaka och jag inser att jag haft tur med dem jag har träffat. Har en fantastisk överläkare om verkligen vill få en att må bra igen!!1 Han är populär och tiderna kan ibland upplevas som lite stressande men han vet oftast vad han pratar om.
Haren spykologkontaktsedannågra år och den kontakten är nog den som fått mig att komma längst... Även om jag inte är "klar" äm,,, suck nej, känns som det är mil kvar men det går åt rätt håll i alla fall Sekreterare osv äralltid hjälpsamma och har ett trevligt bemötande när man kommer vilket jag tycker är jätteskönt
Hur går det för dig? Det är många tankar när man ska till en ny mittagning med nya människor och som jag skrev innan så hoppas jag att även du får träffa rätt peroner, mycket handlar om det tyvärr
Har du börjat, när sk adu börja där? Bara syå nyfiken på hur det går för dig Hoppas du får den hjälp och stöd som just du behöver för att kunna leva livet
Hur går det för dig? Det är många tankar när man ska till en ny mittagning med nya människor och som jag skrev innan så hoppas jag att även du får träffa rätt peroner, mycket handlar om det tyvärr
Har du börjat, när sk adu börja där? Bara syå nyfiken på hur det går för dig Hoppas du får den hjälp och stöd som just du behöver för att kunna leva livet
Men vill / kan inte din nuvarande läkare skicka en remiss då..? Trist när man inte får klara besked från början..
Jag ska dit för inskrivning nästa vecka då jag är i vecka 12 + 3. Jag var där och fick träffa min BM för några veckor sen och hon verkade jättetrevlig och allt kändes bra!
Men vill / kan inte din nuvarande läkare skicka en remiss då..? Trist när man inte får klara besked från början..
Jahaaa! Då förstår jag :) Jag menade MVC ja, skriver från telefonen så jag ser inte kategorin! Hoppas de är bra där också :)